2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیوا جان میگن این سری خیلی سریع تر به پرونده خا رسیدگی میکنن و ضمنا راسته میگن مصاحبه نداره؟شما مدیکالتون چه تاریخیه؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
دوستان پرونده های که مصاحبه داره مال کبک هست و به زبان فرانسه است . پرونده های فدرالی اصولا مصاحبه نداره اگرم داشته باشه بیشت چک امینتی هست و به ندرتم پیش میاد . فدارلهای که جدید تا قبل از 2015 پرونده تشکیل بدن به سرعت رسیدگی میشه کارشون
دوستان مقیم تورنتو....سوال مهمی‌ هست..ممنون میشم کسی‌ بدون جواب بده انشالله تا ۶ماه دیگه ویزا مون میاد و ما بعد عید بیایم تورنتو..اونجا می‌خواستم برم دانشگاه..رشته الانم فوق بیوتکنولوژی قارچ هست...می‌خواستم برا یه فوق دیگه اپلای کنم.تا اونجایی که من گشتم..دانشگاه‌های تورنتو که بشه ازش پذیرش گرفت یورک و ریرسون هستن.(تورنتو یو که خیلی‌ سخته). حالا کسی‌ هست از اطرافیانتون که اینجاها درس بخونن؟ بخصوص تو رشته‌های ساینس. نظرشون چیه؟ کدوم بهتره؟ از نظر موقعیت مکانی کدوم بهترن..آخه من بچه ۴ساله دارم. می‌خوام رفت آمدم راحت باشه.
یه سوال دیگه...بازم دوستانی که تورنتو هستن اگه موقیعتش پیش بیاد که بتونین هر رشته درس بخونین..کدوم رشته تحصیلی‌ رو برا کار بهتر در تورنتو انتخاب می‌کنین..معماری چطور هست؟؟ بازار کار و درامد کدومشون اونجا بیشتره؟؟ یا اینکه شرایط سرمایه‌ گذاری کوچیکی داشته باشین..رو چه چیزی سرمایه‌ گذاری می‌کنین..در حد مثلا شیرینی‌ فروشی یا یه مشابه..یا کارهای عمرانی چطور..می‌شه از تجربتون بگین؟؟؟
شهلا جان ایرسافام الان یکساله داره امتحان میگیره و برای ثبت نام هم خیلی راحت ثبت نام میکنه شهلا جان شما که مدیکالتون اومده ایلتس برای چی میخواین؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز