دوستان مقیم تورنتو....سوال مهمی هست..ممنون میشم کسی بدون جواب بده انشالله تا ۶ماه دیگه ویزا مون میاد و ما بعد عید بیایم تورنتو..اونجا میخواستم برم دانشگاه..رشته الانم فوق بیوتکنولوژی قارچ هست...میخواستم برا یه فوق دیگه اپلای کنم.تا اونجایی که من گشتم..دانشگاههای تورنتو که بشه ازش پذیرش گرفت یورک و ریرسون هستن.(تورنتو یو که خیلی سخته). حالا کسی هست از اطرافیانتون که اینجاها درس بخونن؟ بخصوص تو رشتههای ساینس. نظرشون چیه؟ کدوم بهتره؟ از نظر موقعیت مکانی کدوم بهترن..آخه من بچه ۴ساله دارم. میخوام رفت آمدم راحت باشه.