2777
2789
نیلی جان نگران نباش عزیزم خیلی راحتتر از اونچه فکر میکنی میگذره من چند تا از دوستام خودشون سزارین و انتخاب کردن اگه سزارین کنی ٤-٥ روز بیمارستان میمونی تا هوب بشی و اگرم طبیعی باشی که عالیه زود روبراه میشی اگه شیر نداشته باشی یا بچت سیر نشه خودشون شیر خشک میدن بهش حتی برای بیمارستان پوشک هم لازم نیست ببری خودشون میدن روزای بعد از زایمان مایعات فراواااااان و سوپ زیاد بخور که شیرت راه بیوفته اگه تو غذای بیمارستان سوپ نبود از بیرون تهیه کن وقتی مرخص شدی پرستار میتد خونه بچه رو چک میکنه وزن میکنه اگه همه چی خوب باشه دیگه نمیاد اینجا همه چی هست برای نوزاد ولی اگه دوست داشته باشی میتونی بخری بیاری بچه داری اونقدر ها هم سخت نیست نگران نباش زود راه میوفتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهش میکنم صد گل جان تیغش زیاد نیست، اتفاقا یه بار یه جا دعوت بودیم ماهی شکم پر با ماهی سفید درست کرده بود و خیلی هم خوب شده بود واسه پشه باید اسپری بزنید از سر تا پا :( از رو لباس و کفش و همه جا رو باید اسپری زد https://www.google.com/search?q=mosquitoes+off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gwnPU7ygCtOkyATfw4KgBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1242&bih=606 هر 3 ساعت هم اگه بیرون بمونید باید تمدید کنید. یه چیز دیگه هم هست به نام After bite که واسه زمانی که پشه گزید استفاده میکنید که از سوزش و خارش چلوگیری میکنه. پشه همه جای کانادا هست ، اینجا تو مینه سوتا هم دقیقا مثل کانادا تابستونا پر از پشه است.
مصی جون مرسی آره عزیزم اگه این نزنیم که دیگه اصلا نمیشه بیرون رفت ولی من توی صورت خودم و بچه ها نمیزنم که میریم بیرون تمام صورت بچه رو نیش می زنه شیرین تنها بله پاسپورت مرحله آخره
سلام دوستان عزیز خدا را شکر همسر من تونست نمره ایلتس رو بگیره و خیلی خوشحالم که این سد بزرگو پشت سر گذاشتیم و الان مشغول ترجمه مدارک هستیم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
سلام به همه دوستای عزیز من تا حدودی این تاپیک رو خوندم.از همه دوستان بابت راهنمایی هاشون ممنون.همسر منم داره ایتلس میخونه امیدوارم بتونه انتحانش رو خوب بده... هیلا جان میشه بپرسم شما کدوم موسسه امتحان ایتلس دادین.چون بعضی جاها شنیدم هدفون دارن برا لیسنینگ
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
واینکه از دوستان کسی اطلاع داره که ایا میشه من برا دکترا اپلای کنم و همزنان همسرم هم برا پی ار اقدام کنه?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
یا اینکه به نظرتون صبر کنم ویزا بیاد و بعد برا دکترا اپلای کنم?چه مزیتی داره هر کدوم?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
هیلا جان حالا که خداروشکر همسرت این سدو شکسته پیشنهادی نکته ای هست که ما هم بدونیم.خوشحال میشم اگه چیزی مفیده اینجا بنویسی عزیزم.ممنون
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز