2777
2789
تیفانی جان بله ریزنمرات رو خود دانشگاه باید بفرسته برای wes. مدارک دیگه هم باید خودتون بفرستین.همه هم فقط کپی ساده.

نمیدونم کدوم دانشگاه در خوندین باید بری ساختمان مرکزی دانشگاه و درخواست بدی یه سری فرم رو پر می کنن و خودشون براتون پست می کنن ریزنمرات رو.

حالا مامان کیانا خیلی بهتر از من میدونن و کل لیست چیزایی که باید بفرستی رو دارن.من الان اصلا یادم نیست چیا رو پست کردیم.

فقط اول برو سایت wes و یه اکانت بساز و همسرتون هم اونجا هزینه ی بررسی رو پرداخت کنن.

بعد این مدارک رو اماده کن و بفرست.

اول از همه برو مدرک ریزنمراتت رو اکی کن تا بفرستن خودت هم مدرکت رو بده برای ترجمه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تیفانی جان فکر نکنم که لازم باشه بار رو با خودت تا اون یکی ترمینال ببری. احتمال میدم تو همون ترمینال 3 چک این میکنی و بارت رو تحویل میدی و کارت پرواز میگیری و بعد میری به ترمینال 1. چون معمولا تو همه ترمینالها دفاتر هواپیماییها هست و میتونی چک این کنی.

ساعت 8 شب فرودگاه شلوغه و معمولا شما از همون داخل فرودگاه دم ایستگاه ترن منتظر میشی و قطار اومد سوار میشی و لازم نیست که از فرودگاه بری بیرون که بخوای نگران تاریکی باشی ( تا جاییکه یادم میاد من تو فرودگاه تورنتو با ترن ترمینال عوض کردم)
بهر حال نگران نباش شب و تاریکی نباش چون مسافر زیاده و همه جا روشن.

صد گل جون ایشالله که خیره .

در مورد فرودگاه تورنتو هم فاصله ترمینال 1 و 3 زیاده و اگه پرواز آخرش ترمینال 3 هست باید با ترن بره. تیفانی جان این لینک و ببین و بهتره یه سرچی کنی تو سایت فرودگاه و اطلاعات دقیق بگیری.

http://www.torontopearson.com/en/link/##
وای مصی جون چه link خوبی گداشتی دستت درد نکنه
خانمها به نظرتون به پسرم که 2 سال و 2 ماهش هست و خیلی شیطون چیزی بدم بخوره که کمی آروم بشه ودر صندلی هواپیما بشینه
بعد هم من بلیط رو از سایتhttp://www.cheapoair.ca/ گرفتم و ار وینی پگ با وست جت میرم و از ترونتو با الامارات بار مجار ویست جت 1 بسته 23 کیلو و برای الامارات 2بسته 23 کیلیو هست من نمیدونم بلاخره چقدر بار مجاز من میشه یکی یا دو تا 23 کیلو
خواهش میکنم صدگل جون

آره حتما بهش یه چیزی بده. من همیشه 1 نصفه قرص ضد تهوع که مال مسافرته میدم به دخترم. خواب آوره و بعد یه مدتی میخوابه.

بلیطتون رو چک کن ببن روش چی نوشته و اگه چیزی ننوشته بود با ایرلاینها تماس بگیر. احتمال میدم که اگه از وینی پگ تا تورنتو رو پول بار به وست جت بدید از اینورش 2 بسته رو مجازید ولی باز با امارات هماهنگ کن.
سلام دوستان .فیس بوق یه هو خل شد گفت برای ادامه باید دوباره وارد شوید .بعد نوشته داشت که باید وارد میکردم بعد ازم یه شماره تماس خواست که کد بفرسته به گوشیم که کد و وارد کنم .ولی شماره که میزنم کدششششش اصلا نیومده الان چند روزه پرسیدم میگن دیگه برا ایران اس ام اس نمیاد .ازتون کمک میخواستم میتونم یه شماره ازتون بگیرم وارد کنم که اس براتون بیاد بعد کد و به من بگین تا وارد شم بعد از ورود اگه تو اطلاعاتم شماره شما باشه ویرایشش میکنم حتما .نام کاربریمم تو فیس بهتون میگم تا خودتون ببینید .فقط اگه کسی باشه که اس براش میاد خیلییی خوبههههه.ممنمنتون میشممممممممم
خدایا شکرت *یا به اندازه آرزوت تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو کن*
سلام صد گل جان ، من هم این خبر جدیدو شنیدم یعنی اجرایی هم شده؟ ما می خواستیم از محل کارمون مرخصی بدون حقوق بگیریم و بیاییم تا سه سالمون پر شه بعد توی این مدت بر اساس موقعیتی که اونجا خواهیم داشت تصمیم برای موندن یا برگشتن بگیریم اینجوری خیلی بد می شه چون بیشتر از سه سال نمی تونین بدون حقوق بگیریم. خیلی حالم گرفته شد ما اینجا موقعیت شغلی خوبی داریم اینکه کارامونو برای همیشه ول کنیم بیاییم ریسک بزرگیه. بچه ها خواهش می کنم راهنماییم کنید.
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
صدگل جون میفهمم چی میگی در مورد همسرت. متاسفانه شرایط سخت شوهرامون را ک مسولیت زندگی هم بردوششونه اینجور کرده


من فکر میکنم برای پرواز اول یه بار داری مگه اینگه جریمه بدی

یه سوال از وینیپگ تا تورنتو را بلیط جدا خریدی یا خود سایت اینجور بهت پیشنهاد میداد میخوام ببینم پروازت به هم لینکه یا خودت جدا جدا خریدی؟


ایشاله کار همسرت همونجا حسابی رونق بگیره


در مورد شهروندی هم حالم گرفته شد...این همه موندیم فقط 5 ماه دیگه مونده بود :(((
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
من از همین سایت که گفتم خریدم حالا میرم از یک آژانس یا خود ایر لاین میپرسم نتیجه رو می گم
مصی جون اسم اون قرص چیه؟
مامان سحر جون مطمئن باش تا 2 سال اول دستتون مییاد که موندنی هستید یا نه
واقعا با شرایط جدیدی برسی ورود و خروج و سخت کیری ها این قضیه پاسپورت کانادایی و زندگی در کشور مبدا یا کشور دیگه هم دیگه عملی نیست
بعد هم با این شرایط سخت مهاجرت به کانادافقط افرادی که در کشور مبدا آدمهایی موفقی بودند میتوانند مهاجرت کنند ما همگی همین دوران شما رو گذروندیم انتخاب بین زندگی وشغل خوبی که در ایران داشتیم و مهاجرت و نهایتا مهاجرت کردیم شما هم باید بر اساس هدف مهاجرت تصمیم بگیری
صدگل جون ایرانیش همون "دیمن هیدرینات " هست. اگه نداری تو خونه اینو بگیر که محصول کاناداییه و مخصوص بچه هاست (جویدنیه و طعمش خوبه)

http://gravol.ca/products-by-category/for-children/gravol%C2%AE-children-quick-dissolve-chewable-tablets/

اینو دیگه نصف نکن طبق دستورش بهش بده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز