تیفانی جان بله ریزنمرات رو خود دانشگاه باید بفرسته برای wes. مدارک دیگه هم باید خودتون بفرستین.همه هم فقط کپی ساده.
نمیدونم کدوم دانشگاه در خوندین باید بری ساختمان مرکزی دانشگاه و درخواست بدی یه سری فرم رو پر می کنن و خودشون براتون پست می کنن ریزنمرات رو.
حالا مامان کیانا خیلی بهتر از من میدونن و کل لیست چیزایی که باید بفرستی رو دارن.من الان اصلا یادم نیست چیا رو پست کردیم.
فقط اول برو سایت wes و یه اکانت بساز و همسرتون هم اونجا هزینه ی بررسی رو پرداخت کنن.
بعد این مدارک رو اماده کن و بفرست.
اول از همه برو مدرک ریزنمراتت رو اکی کن تا بفرستن خودت هم مدرکت رو بده برای ترجمه.