مصی جون ایران خوش گذشت ؟کلی جای ما رو هم خالی میکردی
حالا هر کی میره ایران خوشتیپ ورژیم و .... من الان یک هفتهاست به دور پر خوری افتادم مثل نهنگ شدم اصلا سیر نمیشم
ار ترسم هم نمیرم رو ترازو

واینکه هوررررااااااااا همسرم یک کار پیدا کرده قرار از دوشنبه دیگه بری ومرتبط با رشتهاش البته دو تا ایراد داره یکی پارت تایمه ویکی حقوقش خیلی پاینه (در حد مینمم ویج)ولی خدا رو شکر از بیکاری خیلی بهتره و من بهش میگم اصلا به حقوقش فکر نکن باخودت بگو این کار رو میتوانم به عنوان کار مرتبط تو رزومه ام بیارم همینش خیلی خوبه