صدگل خانم نازنین ازینکه اینهمه امیدوارمون کردین متشکرم،،خدا کنه همه چیز به این راحتی که شما میفرمایید باشه(انشا الله)
خانم های محترم خانواده بنده تا 10-20روز دیگه عازم تورنتو هستن اگه کسی امانتی داشته باشه و بنده بتونم کمکی کنم خوشحال میشم
راستی شرنده که برا تشکر کمی دیر کردم،بازم اگه اطلاعاتی داشته باشین با کمال میل خریدارم
سما جونم اگه امکانش باشه و لطف کنید زا خواهرتون دراون مورد اطلاعات بگیرید خیلی حیلی ممنون میشم،مرسی خانمی ناز😚
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...