2777
2789
سلام دوستای مهربونم
امیدوارم حال همگی عالی باشه و روزههای خوب زندگی به کامتون باشه(انشا الله)
از همتون بابت راهنمایی خواهرانتون بینهایت متشکرم
از اینکه لطف فرمودین و اطلاعات کامل در مورد تجربه ها و دونسته هاتون گذاشتین بینهایت متشکرم و از روی نازتون میبوسم
انشا الله بتونم محبتهاتون رو جبران کنم
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

صدگل خانم نازنین ازینکه اینهمه امیدوارمون کردین متشکرم،،خدا کنه همه چیز به این راحتی که شما میفرمایید باشه(انشا الله)
خانم های محترم خانواده بنده تا 10-20روز دیگه عازم تورنتو هستن اگه کسی امانتی داشته باشه و بنده بتونم کمکی کنم خوشحال میشم
راستی شرنده که برا تشکر کمی دیر کردم،بازم اگه اطلاعاتی داشته باشین با کمال میل خریدارم
سما جونم اگه امکانش باشه و لطف کنید زا خواهرتون دراون مورد اطلاعات بگیرید خیلی حیلی ممنون میشم،مرسی خانمی ناز😚
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...
من و جیگیلی خانم نازنین وکیل همسر بندم آقای مختاری بودن که ما راضی بودیم
اصلا پولکی نیستن و تو کارشونم واردن
شزکت کنپارسه تو گوگل سرچ کنید اطلاعاتشون رو میاره
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...
من و جیگیلی خانم نازنین وکیل همسر بندم آقای مختاری بودن که ما راضی بودیم
اصلا پولکی نیستن و تو کارشونم واردن
شزکت کنپارسه تو گوگل سرچ کنید اطلاعاتشون رو میاره
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد, آفتاب در حال غروب است...
فی فی جون کم سعادتی من بود که اومدم با دوستای خوبی چون شما اشنا نشدم..از شانسم هیچ کس هم اینجا نیست :(


ملیمیر جان سطح زندگی در اینجا خیلی بالاتر از مونتراله اما تفریحات و به اصطلاح اینجایی ها فان کمتره!

شیوا جون ممنون از تبریکت. نه عزیزم بیزینس که نمیشه بهش گفت...فقط برای خالی نبودن عریضه اس :)
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
مصی جیگر! جون همون جون که سما جون گفتن میتونی با آریالای امیر در سازمان مهاجرتی پرنده مهاجر مشورت کنی...حتم دارم که خوب وقت میزارن و به درستی و میزان کافی راهنمایی میکنن
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
پلنگ صورتی این یه قانون برای کاناداست که باید یه فرمی رو پر کنی و همراهت ببری.


همیشه هم ازت درباره اش نمی پرسن میگن بعضی موقع ممکنه افیسر ازت بخوادش. از من پارسال نخواست ولی یکی از دوستام رو ازش تازه موقع برگشت به کانادا خواسته بود. این هم گفته بود حالا که بردمش و آوردمش...باباش هم بیرون اومده دنبالمون!!!

به هرحال لینکش اینه :

http://travel.gc.ca/travelling/children/consent-letter

اینجا گذاشتم شاید به درد بقیه هم بخوره. لازم هم نیست مثل اینکه تایید یا...بشه. فقط امضای پدر کافیه.

این هم برای جلوگیری از اینه که بچه ها رو یه موقع پدر یا مادر یا کسی دیگه بدزدن و ببرن خارج از کانادا و اینا دستشون به هیچ بند نباشه و....
تیسو جون اینکه گفتی رو میشه یک کم توضیح بدی چون من هم با 2 تا بچه ها تنها میرم ایران برای بچه ها این فرم پر کنم
بچه ها اگر کاری باید بکنم لطفا بگین
البته هر 2تا بچه من پاس جدا دارن
راستی حانمها یکی از دوستام مهمونی baby showerداره گفته من هم برم این مهمونی چی هست چی بخرم
صدگل جون همونطور که گفتم این مورد حتما همیشه چک نمیشه ولی از اونجایی که می بینی تو سایت رسمی کانادا هست و حتما باید پر بشه.

یه فرم تو اون لینک هست در حد اطلاعات اولیه ازتون سوال میکنه و پدر خانواده حالا که همراهتون نمیاد باید اون رو پر کنه و امضا کنه.

البته اگه پدر هم بخواد بچه رو ببره باید مادر این فرم رو پر کنه و فرقی نمیکنه.

میگم برای من با وجودیکه دو بار با پسرم رفتم سفر موردی پیش نیومد. ولی ممکنه اون آفیسری که داره چک میکنه ازت یه دفعه بخواد این گواهی رو.

حتما پرینت بگیرید و همراهت داشته باش.

البته من یادمه همسرم داد یکی دوتا از دوستان هم یه امضا زدن زیرش که حالا مطمئن تر باشه چون نمیخواستیم دیگه بریم محضری کنیم و...


baby shower هم واسه ماماناییه که دارن نی نی دار میشن. طبعا میتونی یه هدیه کوچولو برای بچه اش ببری.
مررررررسی تیتی جان.اتفاقا دفعه ی قبل که با دخترم تنها بودم افیسر تو فرودگاه کلگری از من درمورد این فرم پرسید.منم گفتم ندارم ولی پدرش همینجاست و اومده فرودگاه جلومون و اونم دیگه قبول کرد.پاس دختر منم جداست صدگل جان.حالا میخوام اون فرمه که رضایت همسر هست رو پر کنم بفرستم واشنگتن واسه تائید واسه اینکه تو فرودگاه تهران گیر ندن ولی تو دل این فرم دو سه تا فرم دیگه هست و بعضی جاهاش واسه امریکائیهاست.من موندم چیکار کنم که باید زنگ بزنم و از خودشون بپرسم.اخه شنیدم تو فرودگاه تهران هم به بعضیها سر همین نداشتن رضایت گیر دادن و بیچاره ها از پرواز جاموندن.صدگلی تو هم بهتره هر دو فرم رو پرکنی.کار از محکم کاری ... بقیش یادم رفت بسکه خارجی شدیم.خخخخخ
سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه
یکی از دوستان راجع به زایمان پرسیده بود که سوال منم هست
صد گلجان شما فرزند دومتون رو کانادا بدنیا آوردین؟
تو کانادا طبیعی مرسومه؟
صدگل جان یبار آدرس دکتر کسمایی رو بهم داده بودی من به همسرم اسمشو گفتم و ایشون رو به عنوان پزشک خانواده انتخاب کرد و پیشش پرونده تشکیل داد
من یه مشکلی در ارتباط با زنان داشتم که باید زیر نظر شاخه خاصی از ژینکلوژی باشم چه طور میتونم دکتر مرتبط رو پیدا کنم همین پزشک خانواده منو باید به کس دیگه ای معرفی کنه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز