بچه ها من هنوز درگیر دادن مدارکم به wes هستم
از چند ماه پیش تازه میخوام اینکارو بکنم چون تازه با امیر خان قرارداد بستم.شنبه دارم میام تهران که برم دانشگاه
به امیرخان گفتم که دوستام مدارمشون رو کپی برابر اصل کردن و بردن دانشگه میگه اصلا به همچین چیزی نیاز نیست
من گیج شدم پس شما چیکار کردین؟

میخوام همه مدارکم آماده باشه چون زیاد نمیتونم تهران بمونم