2777
2789
تیفانی جون به سلامتی ان شالله ببای
ببین تشک و box spring را باید هر 2تاشو بگیرن و تخت کاملا موضوعش جداست در ضمن به شوشو بگو از target حتما بک کاور ضد bedbegهم برای تشک بگیرن و از همون روز اول تشک داخل کاوربذارن
درضمن الان حراجهای خیلی خوبی هست و سرویس قابلمه 70% حراج هست من چند سرویس قابلمه خوب مارک telfal kitchenaid,در http://www.canadiantire.ca/en.html قیمت 130$ دیدم
سحر جان برو سایت فرودگاه امام قسمت حمل کلا کلی شرکت هستند زنگ بزن ببین وسایلت رو به منترال میبرن یا نه؟
http://ikia.airport.ir/HomePage.aspx?site=ikia.airport&lang=fa-IR&tabid=8723

فریت یعنی اینکه تو بنتونی وسایل رو به شهری که میخواهی بری از طریق حمل هواپیمایی بفرستی
اصلا کلمه"فریت بار به کانادا" رو سرچ کن در google کلی اطلاعات بدست مییاری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا ایرانی ها اینقدر کم تفریح می کنند؟
یه مطلب خودنم که واقعا جای نگرانی دارد.
http://ganjico.persianblog.ir

یادمه استادمون می گفت :
1- کسانی که فقط تفریح می کنند مثل عربهای حاشیه خلیج تا ابد فارس
2- کسانی که فقط کار میکنند مثل کشورهای کره و چین و ژاپن
3- کشورهای که هم کار میکنند و هم تفریح مثل اروپا و آمریکا و کانادا
4- کشورهایی که نه کار میکنند و نه تفریح مثل ایران و کشورهای جهان سوم و آمریکای جنوبی
سلام به همگی
مامان سارا جون داشتم از صفحات اول این تاپیک میخواندیم دیدم چه همه افراد اینجا بودن قبل از اومدن به کانادا کلی سوال پرسیدن بعد سال اول امدنشون هم بودند وکلی غرغر زدند بعد هم که کار پیدا کردن حاجی حاجی رفتن مکه وپشت سرشوم رو هم نگاه نکرن؟!!!
بهر حال شاید هم دیگه گرفتار شدن
الان این جا درکانادا حال و هوای عید هست وهمه مشغول خرید
روز و روزگار همگی خوش
بچه ها من هنوز درگیر دادن مدارکم به wes هستم
از چند ماه پیش تازه میخوام اینکارو بکنم چون تازه با امیر خان قرارداد بستم.شنبه دارم میام تهران که برم دانشگاه
به امیرخان گفتم که دوستام مدارمشون رو کپی برابر اصل کردن و بردن دانشگه میگه اصلا به همچین چیزی نیاز نیست

من گیج شدم پس شما چیکار کردین؟
میخوام همه مدارکم آماده باشه چون زیاد نمیتونم تهران بمونم
با تو دوباره زن شدم.....
دوستانی که الان تو کانادا هستند، برای حراج قبل از سال نو Boxing Day آماده باشند ...تا 80 درصد تخفیف دارین
من دوربین عکاسی را خریدم و راضی هم هستم
اینم چند تا لینک
http://www.ganjico.com/Details/267/%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%AA%D8%A7-80-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز