2777
2789
تیفانی عزیزممم من درجریان داستانت نیستم
ولی حالا کجاااشو دیدی
وقتی میری، تو میشی بت براشون، انقد جدیت میگیرن که رو اعصاب میرن
یکی برات شعر میگه یکی برات گریه میکنه، خلاصه همه جوره یکاری میکنن حساسیت اقاای همسر برانگیخته بشه ههه
بعدم که سفر میاین ایران،کشمکش بین خونه ها، اینجا بریم یا اونجا بریم.اینجا کم موندیم اونجا نرفتیم...
خلاصه که تو دلتو خالی نکنم،کفش اهنین بپوش که راه زیادی داری

ولی اینم بگمااا
واقعا اونجا ،رابطه زن و شوهر رو قوی میکنه.دیگه اونجا همه کس برای هم هستید و.به هم احتیاج داذید.ایشالا بری زودتر و این روزها تموم بشه برات.
خیلی سخته میدرکمت.....
راستی تیفانی جون ،بنظر من سعی کن تایم بذاری
مثلا بگو هرروز ساعت فلان باهم تنهایی بخرفیم، و ساعت فلان هم من با خانوادت میایم باهات بحرفیم.
درضمن شوهرتم درک کن.وضعیت اون از تو.سخت تر نباشه ،راحت تر نیست
وقتی توی یک محیط جدید(اونهم دراین حد جدید!) میری، واقعا حس تازه متولد شدن تو یک دنیای تازه رو داری
شوخی نیست،هر تجربه ای داری رو باید بذاری کنار و ذهنت رو ریست کنی
تا بخوای با محیط جوین بشی، زمان میبره
حالا فک کن این وسط تنها و دور از همسرت باشی،بعد همسرت بگه چرا با خانوادت بیشتر از من میحرفی
صرفا خواستم اون طرف قضیه رو هم برات یاداوری کنم
سعی کن این روزهاتو بنویسی تا بعدا با خوندنش ببینی روزای سخت تری رو.گذروندی! و اروم بشی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی سما جون و مادر هامون جون

من الان خونه پدرم هستم
روزای قبل از رفتن همسرم رفتم خونه مادرش تا حسابی بچش رو ببینه اما اینقدر رو مخم پاتیناژ رفتن خدا میدونه بارها متلک شنیدم تمسخر تحمل کردم و کلی اعصاب خوردی سر یه چمدون بستن بهم تحمیل شد تا روز آخر که منفجر شدم
شوهرم رو بی تقصیر نمیبینم برای اینکه به مامان جون و خواهرش بر نخوره هرچیزی رو میشنوه و چیزی نمیگه انتظار داره منم صبر ایوب داشته باشم
بهش گفتم که وقتی رفتی فامیلت برای من تموم شد
یه روزی هم بیام تعطیلات ایران هرکدوم قطعا میریم خونه خانواده خودمون
بعد از 5 سال که من دارم با بچشون زندگی میکنم انگار بامن رقابت دارن
یه خط اضافه تر من چیزی بدونم یه جوری میشن
اون ساعتای کمی میتونه انلاین باشه چون بقیه ساعات سر کاره
خداشاهده تو این مدت امکان نداشته بامن که داره صحبت میکنه 100 دفعه میس کال نندازن یا اس ام اس ندن
خسته شدم از دستشون حتی باعث شدن از شوهرمم زده بشم
همش از خدا میخوام سرشونو به یه داستان جذاب تر گرم کنه بیخیال بشن
ما خونمون به اجبار برای رهن گذاشتیم اگر مجبور نبودم ترجیح میدادم تو خونه خودم بمونم
سر اینکه خونه پدرم ساکن شدم هم داستانی داریم میگن اههههههههههه خونه بابات بمونی ؟!
خدایا خیلی داغونم از شر بنده های بی عقلت نجاتم بده
سلام دوستای گلم.امیدوارم تو این سرما اجاق دل همتون گرم باشه.ممنون از دوستانی که بامن همدردی کردن.مصی جون دقیقا منم مثل شمام.والا افسرده نیستم ولی وقتی یک اینجور اتفاقی میافته تا مدتی فکر و خیال دست از سرم برنمیداره و هنوز هم میگم و میخندم ولی به حالت عادی برنگشتم.
لیلیان جان خیلی خوشحال شدم که بالاخره کارتون درست شد و امیدوارم موفق باشید.کارت واکسن بچه ها رو حتما ترجمه کن بیار.من دخترم 5تا واکسن شامل حالش شد.بمیرم 3تاشو تو یکروز زد.دوتاش هم یکماه دیگه داره
صدگل عزیز تو که خودت اینقدر بامن صحبت کردی و امید دادی حالا خودت :( ؟البته بهت حق میدما. خیلی سخته ولی توکلت به خدا باشه.همینکه همسرت عزمش جزمه خیلی خوبه و احسنت میگم.به یقین میتونم بگم اگر ما جای شما بودیم ماهها قبل برگشته بودیم.امیدوارم به زودی جواب اینهمه سختی که کشیدین رو بگیرید و مطمئنم که میگیرید.

تیفانی جان تو هم خیلی خودت رو اذیت نکن.سعی کن از کنار خونواده بودن لذت ببری.دو روز دیگه دلت له له میزنه واسه این لحظه ها.سعی کن از حالت لذت ببری.اینده هم که رسید اونوقت همون موقع یک کاری میکنی دیگه.خدا رو چه دیدی شاید دور شدین روابط بهتر شد.از حالا غصه ی اینده ای که معلوم نیست رو نخور دختر خوب
تیفانی جون جای همسرت خالی نباشه
ایشاله روزای سخت هم میگذره، یه گوشت را در کن و اون یکی را دروازه. البته میدونم گفتنش برای ما که از دور دستی بر اتش داریم اسونه، اما چاره چیه، باید تحمل کنی
ایشاله می ایی و زندگیت همونی میشه ک میخواهی
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
قبلا گفته بودم ،شوهرم کارش مستقل و شخصیه.اینجا اونجا فرقی براش نداره انجام میده.درامدشم به حساب خارج ریخته میشه واسه همین این برنامه هارو.نداشتیم و.نداریم.
اینکه زیاد میتونیم بریم و بیایم بهمین خاطره
ازطرفی چون اینجا کار داره هنوز،نمیشه بریم بمونیم برنگردیم.باید سالی دوبار حداقل بیایم ایران

هم خوبه هم بد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز