سلام دوستان در راه کانادا و مقیم کانادا...خوبید؟؟
سپیا خوشحال باش که آرومی و همیشه امیدوار و همه چی خوبه و خوبتر هم میشه...
سما جون رفتنی شدی؟؟من که گیرم حسابی..چسبیدم به زبان..رایتینگم خوب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سپیا کتاب برای یادگیری رایتینگ چی خوندی...؟/
شهر کوچکی که هستیم هیچی ندارررررره..پیگیر فرانرانسه شدم اما مدرس خصوصی فرانسه گیرم نیمد
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.