2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان در راه کانادا و مقیم کانادا...خوبید؟؟
سپیا خوشحال باش که آرومی و همیشه امیدوار و همه چی خوبه و خوبتر هم میشه...
سما جون رفتنی شدی؟؟من که گیرم حسابی..چسبیدم به زبان..رایتینگم خوب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سپیا کتاب برای یادگیری رایتینگ چی خوندی...؟/
شهر کوچکی که هستیم هیچی ندارررررره..پیگیر فرانرانسه شدم اما مدرس خصوصی فرانسه گیرم نیمد
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
مونا جون اگه مدرک لیسانست از لحاظ شغلی خوبه فوق همونو بگیر اما اگه از این لیسانسهاییه که به درد کار نمی خوره واسه یه لیسانس خوب اقدام کن
[خدایا شکر همه نعمتات]
مامان سارا جون سلام اولا مرسی از راهنماییت والا من که موندم با یه وکیل کانادایی چک کردم گفت لندت باید کبک باشه
عزیزم من شوهرم از طریق کبک گرفت کارتشو ولی برگشت تا کارای من درست بشه دقیقا از زمانی که اقدام کردم یکسال طول کشید تازه چون سوریه بود و بعد منتقل شد به ترکیه وگرنه زودتر هم میشه
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
سلام دوستانم/سپیا جون خیلی خوشحالم که جاگیر شدین ایشالله زود هم کار پیدا میکنین حسابی سر و سامون میگیرین.
نسیم جون عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه .ایشالله 120 سال عمر کنین هر جفتتون-خدا برات نگهش داره کوچولوی نازت رو
یه سئوال دیگه: اگه یه آقا زمان مجردی PR گرفته و بعد از اون مزدوج بشه .شرایط خانمش سخته واسه گرفتن PR از طریق ازدواج؟ یعنی شرایط زبان و مدرک و زمانش حدودا چقدره؟ همون سه چهار سال طول میکشه یا تو یکسال جمع میشه؟ اصلا بهش pr میدن؟
مونا جون سعی کن رشته ای و انتخاب کنی که از لحاظ کاری خوب باشه در ضمن از دانشگاه خوب پذیرش بگیر تا بهت ویزا بدن بعد که درست تموم شد می تونی نصف سالایی که اونجابودی به نفعته و واسه مهاجرت کم می کنن
[خدایا شکر همه نعمتات]
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز