2777
2789
سلام به دوستان گل.
مامان نسیم عکس قنشگتونو دیدم مجددا تبریک می گم.
ممول جان من مدیرم از رومانی اومده کانادا خیلی سال پیش از طریق کبک و مستقبما اومده ونکوور خیلی ها اینکارو کردن و مشکلی نبوده .ولی باید ریسکشو قبول کنی ممکنه کار یه بار بشه.
گلی جان شما که از طریق سرکایه گذاری کبک داری می ای به نظر من به تغییر استان و اومدن به شهرای دیگه فکر نکن.این لینک خبر رو بخون مونترال خیلی به اونایی که از طریق سرمایه گذاری اومدن حساسه که جتما سرمایه شون در استان کبک مصرف بسه و اونجا بمونن و سرکایه گذاری کنن وگرنه مهاجرتشونو باطل می کنه:
http://www.cic.gc.ca/english/resources/manuals/bulletins/2010/ob256.asp

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنون نلی جان ، آره تصمیم گرفتیم بلیطمونو واسه مونترال بگیریم بعد بیایم ونکوور ، حوصله کورت رفتن ندارم :)

نلی جان ، سپیا جان ، پلنگ صورتی جون شما ها که میدونین من میخوام وسایلمو فرت کنم دیدم تا ٥٠٠ کیلو فرت کردن
میخوام بدونم بزرگترین حجم وسیله ایی که داشتین چقدر بوده ؟ یعنی مثلا مبل بزرگ و میز ناهارخوری رو هم میشه فرت کرد ؟ ارتفاع و عرض تا چقدر قبوله ؟ محدودیتی داریم واسه فرت ؟

سوال دوم هم اینکه طبق قوانین تشک رو نمیشه برد میخوام بدونم تشک مبلمانم و یا مال صندلی استیل میز ناهار خوریم مورد داره ؟ شماها چه کردین ؟

سپیا جونم وسایلت رسید ؟ اگه فرت کنیم و بیایم چند روز بعد میرسه ؟

هر کی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم دوست جونا :)
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
ممول جان ما یکی از دوستامون مبلمان فریت کرده و همجنین میز ناهارخوری . حدود هزار کیلویی بار بوده. تشک مبلمان فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه.
فقط احتمال شکستن وسایل رو از ذهنت باک نکن. برای این دوستمون دو تا دسته مبل و بایه میز ناهارخوریشون شکسته بود و با اجازت هیجکس مسیولیتش رو نبذیرفت و بهشون یه قرون هم خسارت ندادن.
اون کسانی که تو ایران بار رو میفرستن مثل اینکه باید بیمه کنن که انجام نمیدن!!!
ممنون تیستو گلم ، ای وای چه بد بیچاره دوستت چه هرسی خورده پس میشه فرستاد حجمش مهم نیست فقط باید حتما بیمه کنیم
من خودم از این کیسه های بادکنکی میخوام بگیرم با کاتن های محکم که خودم بسته بندی کنم که خیالم راحت باشه
میترسم تشکها رو گیر بدن چون واسه بهداشت اجازه ورود تشک تخت خوابو نمیدن

بچه ها کسه دیگه ایی اگه اطلاعاتی داره ممنون میشم
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
Salam be doostan e azizam.
Memol joon gharsr bood vasayel ta ghabl az 13 august narrseh ke daghighan rooz e tahvil gereftan e khune shid .ta 15 ham didim khabari nashod ,hamsari nesfe shab pashod zang zad Iran,daftar e habapeimaei.taraf goft ta 1saat e dige khabar midam .sobh ke bidar shodim didim tazeh ferestadan baray e bargiri.17tahvil e klm shodeh ovta 21 om mirese toronto.vazn .ishalah be salamati baret o khodetoon beresin..e har baste nabayad az 30 kg bishtar bashe .size mohem nist
ممنون سپیا جان شما اینجا پول انبار دادید که بارتونو دیرتر فرستادن یعنی تنظیم کردین که موقعی که خونه گرفتین برسه ؟ اگه پول انبار دادین میشه بگی چقدر هزینه کردین ؟ بعد شما با امارات نفرستادین با klm دادین ؟
پس ٣٠ کیلو حداکثر هر بسته ارتفاع و عرضش مهم نیست فقط من نمیدونم چه جوری اینارو تو خونه وزن کنم :) آخه خودم میخوام بسته بندی کنم
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
سپیا جون راستی یادم رفت بپرسم تشک مبلها و صندلی ناهارخوری موردی نداره برای ورود به کانادا ؟ آخه شنیدم بخاطر مسایل بهداشت تشک تخت رو نمیزارن وارد کنی درسته ؟
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
ممول جان من جای شما باشم مبل و میزناهارخوری اصلا نمی ارم.
اینجا خونه ها کوچیکه مثلا یک خوبه حدوده 60 متر و 2 خوابه 70-80 متره.ممکنه بتونی بزرگتر هم پیدا کنی ولی نرمش اینه.برای چی می خوای کلی پول فریت بدی و این وسایل رو بیاری .
اینجا همه معمولا یه لاو سیت می گیرن و یه سوفا(یه دو نفره یه سه تفره)میز ناهارخوری هم برای این فصاهای کوچیک 4 نفره یا 4 به 6 خوبه.
نمی دونم سایز وسایلت چیه ولی من بودم اینکارو نمی کردم.اینجا می تونی با حدود 2500-3000 دلار کمی کمتر یا بیشتر اینا رو تهیه کنی.این وب سایتو مثلا ببین:
http://www.moblerfurniture.com/
خب نلی باسی جون ما 120000دلارمونو که قراره به دوولت کانادا برا سرمایه گذاری بدیم میدیم به شرکت des jardian که تو کبک هست اون بجاش 400000 دلار رو میده به دولت کانادا برا 5 سال یعنی ما عملا تو کبک داریم سرمایه گذاری میکنیم برا 5 سال
وکیلمون یه نامه نوشته و مهر و امضا کرده که تعهد میده ما هر جای کانادا که دلمون میخواد میتونیم زندگی کنیم و هیچ مشکلی نداشته باشیم
خود وکیلمون توی سفارت کانادا توی مونترال هستش حتی یه مدت از اینا بوده که مصاحبه مبکنن؛دیگه باردار که شد اومدش ایران یه مدت ....والا من نمیدونم چرا اینهمه ما رو مطمین کرده که میتونیم بریم ونکوور!!!
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
گلی جان به نظرم کمی تحقیق کن و مطمئن شو که در اینده مشکلی براتون پیش نیاد.اون وقت کسی نمی اد بگه وکیلتون تضمین داده بود که می تونین هر حایی زندگی کنین اون موقع دیگه شما با دولت کبک سرو و کار دارین.
می تونی به عنوان ناشناس یه ایمیل بزنی به بخش کبک و سوالتو بچرسی که اگه به عنوان سرمایه گذار کبک به کانادا مهاجرت کنی می تونی به استان دیگه یا بری یا نه.
Salam .
Ma hanooz dar hal e esteghrarim .emrooz vasatele Ikea ro bastim o khune yek kam sar o shekl peida kard o asro khabardar shodim ke baremoon resideh toronto !!!dar halike ta dishab tebgh e barname bayad 3shanbe miresid .kholase kolle hamahangi hamoon baray e freight be ham khordeh !!!ta farda az aval shorou konim.
Memol jaan ,fekr nemikonam baray e ersal e mobl o nahar khori moshkeli dashte bashi .vali man ham ba neli bassi movafegh inja agar khunat kuchik bashe ke vasayel e Iran ja nemishan .agar m khune bozorg begiri ba max 2500 dollar mituni behtarin chiz ha ro bekhari .hala a tasmim ba khodeteh . Tuy e khune tarazoo nadarim ? Ma hama ro ba tarazooy e khunamoon keshidim .az on hacke adama khodeshoon ro vazn mikonan .baad baraye negahdari e bar tuy evtehran mesle inke hamsaram babat e 500 kg ,roozi 9000 toman dadeh.ma khodemonn khastim ta khune begirim unja bemooneh o 17 ferestadan o 19 om resideh toronto .inja ham max ta 3 rooz az residan barat majani negah midaran o baad engar roozi 100 dollar charge mishi .pas yaghinan behtare baret tehran bemponeh .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز