2789
سما جون نمیتونی از دوبی اقدام کنی باید حتمن نشون بدی که مقیم دوبی هستی یعنی ویزای اقامت اونجا رو دری مگرنه حتا اگه آدرس هم داشته باشی ازت قبول نمیکنن من این رو میدونم چون خالم اینا از اونجا اقدام کردن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سما جون :
اطلاعات نسیم جون درسته و اصلا " هم منطقی بنظر نمیرسه که بشه با ویزای توریستی از یه کشور دیگه اقدام کرد . فکر کن کل سوابق ملکی و تحصیلی و بانکی و کاریت مال یه کشور دیگه باشه و از یه جای دیگه اقدام کنی .
خیلی دنبال مانیتوبا نباش . شرایط اجتماعی اش جالب نیست . ظاهرا " ایالتیه که محل تجمع سرخپوست های کاناداییه و در واقع دولت کانادا اکثرشون رو اونجا جمع کرده و یه مبلغی هم ماهانه تا 30 سالگی بهشون بعنوان حق آب و گل میده و بخاطر همین آدم علاف اونجازیاده . یعنی خیلی هاشون به تن پروری و ولگردی عادت کردن . البته این رو سالها پیش یکی از دوستان استاد دانشگاهم که تازه از کانادا اومده بود بهم گفت .یقینا "بچه های مقیم کانادا ، از اطلاعات بهتری در این زمینه برخوردارن . راستش خودم هم اونموقع دنبال یه راه سریعتر بودم .ولی در هر حال بنظر نمیرسه این شرایط برای خانواده جای خوبی برای زندگی باشه .
من آیلتس رو برای ادامه تحصیل میخوام . دوستانی که اونجا بودم خیلی بهم توصیه کردن با توجه باینکه فوق لیسانس دارم و معدلم هم خوب بوده ، ادامه تحصیل ندم . برای رشته منهم بازار مار خوبی ،‌حداقل توی تورنتو نیست . مگر اینکه زبان فرانسه ام عالی باشه ،‌چون بیشتر کار توی دفاتر فروش مواد اولیه است که به تمام کانادا سرویس میده . اونم مستلزم وقته (‌چون من قبلا" فرانسه خوندم ولی باز باید کار کنم )‌.از اونجا که اصلا هم نمیخوام مثل اینجا کار کنم ،‌با ادامه تحصیل میتونم بصورت پروژه ای کار کنم و اینکه اصلا " فیلد تحصیلیم رو عوض کنم .
خوشبختانه یا بدبختانه هم دانشگاههای تورنتو که توی فیلد شیمی هستن آکادمیک 7 میخوان !!!!!!
و البته من 6 هم بیارم کلاهم رو میندازم هوا ....
فعلا " که توی این پروسه مهاجرت ،‌همه اش داریم ضرر میدیم .
راستی بلیطمون سه هفته عقب افتاد ....خدا بخیر کنه .
سلام دوستان.خوبین.

سلام نسیم جون ارشان طلا خوبه؟جیگرههههههههههههههههههه.مرسی بابت راهنماییت.

سپیده جون مرسی عزیزم.خوب شد گفتی.اما می دونی چیه اگه بتونیم از طریق اسکیل ورکر منیتوبا اقدام کنیم می تونیم محل زندگیمون رو عوض کنیم فقط از طریق سرمایه گذاریه که نمیشه .البته تا جایی که من می دونم یه وقت دیدی نشد :)
برای ایلتس کجا می ری امتحان می دی عزیزم؟الان بخوایم ثبت نام کنیم چه جوریه.خدا ذلیلشون کنه یه بلیط هم افتادی واسه یه امتحان .
فروش ساکس پروکسی

نوعی اکانت Secure Tunnel است که تقریبا همانند vpn می ماند . با ضریب امنیتی بالا تر و سرعت بهتر , با توجه به بسته شدن پورت ها و کاهش شدید سرعت vpn ها شما میتوانید از این سرویس جدید استفاده کنید . این سرویس سازگاری کامل و دارای سرعت بالا و باور نکردنی است . تمامی آموزش های لازم و اطلاعات اکانت پس از خرید ایمیل میشود .
1mah=4000toman
2mah = 6 toman
3mah+15 roz free = 8 toman
4mah+15roz free = 10 toman
5mah+20 roz free = 13toman
6mah+1mah free = 16 toman
1sale daeimi ba 3mah free = 25toman

پس از انتخاب سرویس مورد نظر از لیست قیمت های ما در صورت تمایل میتوانید با یاهو مسنجر یا از طریق تماس تلفنی به طور زنده در تمامی مراحل خرید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

...amir_753

شماره تماس
09302890658

آدرس وبلاگ:http://amirsocks.blogfa.com
مرسی سما جون ارشان هم خوبه. راستش این دفعه آخر که رفتم دکتر من و فرستاد برا آزمایش قند بارداری بعد یک هفته بعدش دوباره زنگ زد که جوابت رو مرز بوده حالا باید بری یه آزمایش دیگه بدی ببینیم قند داری یا نه اون رو هم جمعه دادم حالا منتظر جوابم راستش یک کم نگرانم. راستی این مدت نشستم فرم های ویزا مامان بزرگم رو پر کردم که اگه بشه برا زایمانم یا حالا یکی دو ماه بعدش بیاد اینجا امروز خبر رسید که بخش ویزا سفارت تو ایران بسته. میبینین به خدا شب میخوابیم صبح پا میشیم یه اتفاق جدید میفته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز