من که حتی کلگری هم ناراحت بودم که برم چه برسه به اونجا ولی خوب آدم هرجا کار پیدا بشه میره. من که واقعا پیشنهادم اینه که برن یه شهر بزرگ مثل تورنتو یا ونکور بعد هرجا کار پیدا کردن برن چون تجربه این مدت که شوهرم دنبال کار میگشت این بود که خیلی مهم نیست که تو اون شهر هستی یا نه اگه بخانت هزینه انتقاات هم میدن