2777
2789
نسیم من تو ساختمون اتوبیکو نیستم من ساختمون 195 وست مال هستم.
در مورد ساسکاچوان هم میدونم که الان خیلی شرایط کاری خوبی داره ولی اونجا دیگه خیلی سرده و به گمانم برای کسی که از ایران میاد سخته که مستقیم بره اونجا.
من که حتی کلگری هم ناراحت بودم که برم چه برسه به اونجا ولی خوب آدم هرجا کار پیدا بشه میره. من که واقعا پیشنهادم اینه که برن یه شهر بزرگ مثل تورنتو یا ونکور بعد هرجا کار پیدا کردن برن چون تجربه این مدت که شوهرم دنبال کار میگشت این بود که خیلی مهم نیست که تو اون شهر هستی یا نه اگه بخانت هزینه انتقاات هم میدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به دوستان عزیزم :
شهرزاد جون ، خوشحالم که سر میزنی . معلومه روند زندگی ات جا افتاده و مهم تر از اون خوشحالم که از کارت راضی هستی . راستی اوندفعه گفتی بردیا رو یکی باید ببره ، باره ،‌مگه سرویس نمیتونی بگیری ؟
ما هم فعلا " خاکستر زیر آتیشیم !!!! سرسختانه سرکار میام و آقای همسر پریروز با نشون دادن رزرو بلیط ها برای 16 تیر من رو غافلگیر کرد . البته با ترکیش گرفته ،‌چون پروازهای اروپایی همه شون دو کورس توی اروپا میرن و قرار بود بره ببینه برای الامارات میشه بلیط گرفت یا نه ؟
بچه هایی که در فریت بار تجربه دارید :
آیا شرکت هواپیمایی مسول حمل بار به آدرس که در محل عزیمت میدیم هست یا نه ؟‌چون میدونم بار رو نمیشه بیش از 48 ساعت توی گمرک گذاشت ،‌ولی اینکه مسئل حمل بار خودمسافر هست یا شرکت هواپیمایی مطمئن نیستم .
فعلا " در تلاش هستیم اگر بشه ، اول کار بریم basement دوست شوشو ،‌که توی خیابون crosby ریچموند هیل تورنتو بود . (‌البته اگر ok کنن )‌بعد چند ماه که تکلیف کار و زندگیمون مشخص بشه ، بریم یه کاندو کرایه کنیم .تا ببینیم خدا چی میخواد .ترجیح میدم تا تکلیف کارمون مشخص نشه ، پول زیادی برای خونه ندیم . البته وسایل باید بگیرم و بیشتر هم اسباب بازی ها و دوچرخه و اسکیت نلیسا رو میخوام فریت کنم که بچه ام خیلی غریبی نکنه . ...
طفلکی فکر کنم خیلی دلتنگ شه .ولی چاره ای نیست .خدا خودش کمک کنه . نمیدونم با شرایط سنی من و همسرم چقدر در پیدا کردن کار بتونیم موفق باشیم .
سلام دوستای خوبم. کسی هست که بتونه کمکم کنه. خیلی برام حیاتیه. بزودی ممکنه ویزام برای کانادا صادر بشه و برای یه دوره 6 ماه بیائیم کانادا.
چون باردارم و هزینه های زایمان اونجا خیلی زیاده خیلی خیلی ممنون میشم که بهم کمک کنید یه بیمه خوب پیدا کنم که بخشی از هزینه هام رو پوشش بده.
سپیده جون سلام خوبی؟بابا خوبن؟ آخی 16 تیر می رین یعنی؟نازی

چند ساعت پیش امدم کلی از همه حال و احوال کردم یهو برگشتم تو صفحه قبل.چرا؟

همه خوبین دوستان؟.....................مرسی پلنگ صورتی جونم.امبدوارم شما هم به زودی تصمیم نهایی رو بگیری خانمی.
نسیم جون خوبی؟پسری خوبه؟زنده باشه عزیزم و سالم هی لگد بارونت کنه.:)

مهر و ماه و ساهارا هم که درگیر خوندن فرانسه...................آورین.آورین.

شهرزاد جون خوبی شما؟راستی عزیزم مامان بابای همسرتون بودن که با ویزای 3 ساله امده بودن کانادا؟راحت این ویزا

رو می دن یا بگیر نگیر داره؟وقتی میان بیمه می شن یا باید جداگانه بیمه کنن؟مرسی عزیزم.

خلاصه که همه خوب باشین و سرحال و موفق عزیزان.



ماری جون نیستی؟بیا ببینیمت.
اه هر کدوم از این وکیلا یه چیز می گن خسته شدیم.تا 6 ماه دیگه که هیچ کاری نمی تونیم بکنیم(3ماه سربازی

همسری+3ماه کارت پایان خدمت+پاس) اما هر کس یه چیز می گه.اون روز زنگ زدم یه وکیل توکانادا(ایرانی) می گه از

طریق همسرت اقدام کنین واسه کبک که اصلا رشش نبود تو کبک گفت چرا هست ........................بسته به

ترجمه داره.


الان زنگ زدم از جاهای دیگه می گه نه نیست بشینین برای آیلتس بخونین واسه فدرال که لیست جدید میاد اقدام کنین.

حالا کی می دونه امدیم لیست جدید ما نبودیم.

دیگه کلافه شدم می گم اصلا بی خیال یه جاب آفر بگیریم با ویزا موقت بیایم.

دوستان بگین چی کنیم به نظرتون؟
سما رشته همسرت چیه؟؟؟
اون وکیلی که گفته صبر کنید تا رشته های جدید فدرال بیاد که حرف بی خود زده یعنی شما باید دقیقا تا ژانویه سال دیگه صبر کنید که رشته های جدید فدرال بیاد از کجا معلوم تا اون موقع رشته همسرت رو بخوان؟؟؟
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سما ببین این وکله اگه قابل اعتماد هستش شاید اشتباه نگه چون ما هم وقتی اقدام میکردیم کار بابام تو لیست نبود بعد وکیله از بابام پرسیده بود چی کار میکنی تو محل کارت بابامم توضیح داده بود گفته بود پس business analyst هستی که اون کار تو لیست بود بعد هم به بابام گفت اگه تو مصاحبه ازت پرسید چیکار میکنی این بخش کارت رو توضیح بده نه همشو.
خانمی درمورد کلگری بگم که من عاااااااشقش شدم-بااون رودخونه ی بسیارزیبایی که ازوسطش رد میشد ومنظره ی قشنگش-اره همونجور که دوستتون گفتن کلگری هم پراز پارکه و طبیعت بسیارقشنگی داره -بیرون از شهر حتی پارکهای اطراف شهر که زیادهم دور نبودن پراز آهو وگوزن و... بود مثلا تابلو زده بودن سرعت بیشتزاز 20 نباشه چون شایدبخوان حیوانات از جاده رد بشن-اصلا از ادما نمیترسیدن واسم خیلی جالب بود.در مورد سرماش هم بگم که کلگری یک مزیتی که داره داشتن بادهائی بنام شینوک هست-مثلا هوا میرسه به منفی سی بعداین بادگرم میاد و همه یخهارو اب میکنه و هوا دوباره خوب میشه-دوستم میگفت امسال فقط تقریبایکهفته هوا به منفی سی چهل رسیده بقیش قابل تحمل بوده که اونم با وجودامکانات زیاداذیت نمیکنه-ببین دقیقا انتخاب شهرنظرکاملا شخصیه-مثل اینه که یکنفر الودگی و ترافیک وشلوغی تهران رو دوست داره و یکنفر دیگه از اینا فراریه و شهرکوچیک رو ترجیح میده-مایک دوست اونجا داشتیم که اکثرکشورها رو رفته بود میگفت برای زندگی فقط کلگری و نیویورک رو دوست داره -منکه خیلی خوشم اومد-هواش که حرف نداشت از تمیزی-کلاهنوز چون مثل تورنتو و ونکوور شلوغ نشده طبیعت دست نخورده زیاد داره وخیلیهائی که اونجابودن میگفتن از شلوغی تورنتو فرار کردن ودنبال یک جای اروم بودن منکه خیلی خوشم اومد-ازلحاظ کاری هم الان وضعیت بسیار خوبه مابااینکه تقریبا یکسال از برگشتنمون میگذره هنوز چندروز قبل هم یک درخواست همکاری واسه همسرم اومدتو یک شرکت خوب-همسرمنهم درزمینه ی نفت وگازهستن-ایرانیهای ساکن اونجا هم خوبن چون اکثرا مهندس هستن وکارهای متفرقه دیگه کمتر داخلش وارد شدن-ایرانی هم زیادهست ماهردفعه که بیرون میرفتیم حداقل یک خونواده ایرانی رو میدیدیم-میگن روابطشون هم نسبت به کشورهای دیگه مثل المان خیلی بهتره و ایرانیهاش کمتر بهم صدمه میزنن چون داستانهای زیادی درمورد ایرانیهای خارج از کشور که پشت همو خالی میکنن متاسفاااانه شنیدم -نمیدونم چرا اینجوری هستن ولی برعکس چینیها که اینقدر حامی هم هستن-
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

Mنغمه

mنغمه | 24 دقیقه پیش

لک لب گربه

dokhtarepaez50 | 27 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز