2777
2789
سلام به عزیزان :
سما جان خدا را شکر که ایمیل ها فقط یک روز قطع بود ایندفعه !!!‌
راستش سما جون برای من اونموقع در انتخاب وکیل بحث داشتن دفتر توی تهران خیلی مهم بود .توی سایت وکلای ثبت شده کانادا اگر اسمش هست ، میتونی روش حسا ب کنی . البته توی دفترداراش هم چند تا رفتم تا با ITC قرار داد بستم ولی خوب کلا " کار کردن وکلا سخت شده . این رو خودشون هم معترف هستن .
امیدوارم موفق باشی .
قسمت این بود که عموی شما آورنده کارت دختر من باشه . عمه شما همکار همسرمه و در عین حال دوست صمیمیه یکی از همکاران من ...کارت نلیسا رسیده دستشون و دیگه باید اینجا بیارن تابگیریم . فکر کنم شما بتونی زودتر از من کارت دخملم رو ببینی .
سلام سپیا جون خوبی عزیزم؟ نلی خوبه؟خوب خدا رو شکر که رسیده.آره من زود تر می بینم.:)

انشاالله که مبارکش باشه.حالا کی می رین به سلامتی؟من که خیلی حباب داشتم دونه دونه ترکید.خیلی بی عصابم.:)

نه شوخی می کنم دیگه سپردم دسته خدا خودش درست کنه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سپیا جون شما از کار وکیلتون راضی بودی؟به نظرت واقعا سرعت می ده به کار یا اینکه خودمونم می تونیم اقدام کنیم؟

من دیروز چند جا زنگ زدم همه می گفتن خوداشتغالی اقدام نمی کنیم منم اگر بخوام اسکیل ورکر اقدام کنم باید تا تیر صبر کنم تازه آیا باشه رشتم آیا نباشه.

اما این وکیله که گفتم خیلی اکی داد بهم.نمی دونم خیلی گیج شدم.
سما جان :
وکیل اصلا " به کار سرعت نمیده .فقط کارها رو پیگیر ی میکنه و مسئولیتش اینه که فرمها رو درست پر کنی و مدارکت رو درست تحویل بدی . چطور بگم ،‌یه جورایی همه کارها رو خودت انجام میدی ولی اون چک میکنه که غلط نداشته باشی .
من از کار دفتر تهرانش خیلی راضی بودم ولی برخوردشون توی تورنتو اصلا خوب نبود . نه اینکه بد برخورد کنن ولی راهنمایی نمیکردن . البته قرارداد ما تا زمان درخواست مدیکال بود و بعد از اون ،‌هر چی ارتباط فیمابین بود ، فی سبیل ا.. بود .
راستش راجع به این خود اشتغالی اصلا " اطلاعات ندارم .این تلفنشونه ،میخوای زنگ بزن ،بپرس : 88661278
سلام به عزیزان.کجایین اینجا چقدر خلوته.همگی سرتون شلوغه.

بچه ها فیری هم تو این تاپیک می یومد؟خیلی دلم براش تنگ شده و هی به یادشم.فیری جون اگه خوندی یه پستی بذار خواهر جان.

سپیا جون خوبی؟نلی خوبه؟ماری جون شما خوبی؟نسیم جون و بقیه جون :) خوبین همه؟بیاین دیگه پست بذارین اینجا

خیلی خلوته.بیاین از تجاربتون واسه ماها بگین.

مینا جون شما خرداد بیلیت داشتی؟امدی بگو یکم سوال دارم ازت.
ایرانتو: دولت کانادا در نظر دارد، با کلاهبرداری زنان باردار چینی، که از طریق ویزاهای توریستی یا دانشجویی، صرفا برای به دنیا آوردن فرزند خود در کانادا و کسب شهروندی برای آن، به این کشور سفر می کنند، مقابله کند.
به گزارش سان میدیا، بیشتر چنین جرائمی، در کنسولگری پر ازدحام کانادا در هنگ کنگ صورت می گیرد که طی آن، ثروتمندان چینی موفق می شوند، با روش های مختلف باردار بودن خود را از دید افسران کانادایی مخفی کنند.

آنان هیچ گونه وسیله یا لباس ویژه نوزاد را در بین چمدان های خود قرار نمی دهند و با پوشیدن لباس های تیره سعی می کنند به نظر لاغر بیایند، در حالیکه بیشتر آنها تنها دو ماه تا زمان وضع حمل باقی دارند.

پس از وردو به کانادا، زنان باردار، تا هنگام وضع حمل ، در جایی مخفی می شوند تا زمان معین، به بیمارستان مراجعه کنند.

همه کسانی که در کانادا متولد می شوند، شهروند این کشور می شوند. این بدان معناست که آنها می توانند در آینده به عنوان دانشجو وارد کشور شده و سپس، اسپانسر والدین خود شده، آنها را نیز شهروند کانادا بکنند.

طبق مقررات، دروغ گفتن درباره علت سفر به کانادا، غیرقانونی بوده و چنین زنانی می بایست، از دریافت ویزا محروم گردند.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
ایرانتو: دولت کانادا در نظر دارد، با کلاهبرداری زنان باردار چینی، که از طریق ویزاهای توریستی یا دانشجویی، صرفا برای به دنیا آوردن فرزند خود در کانادا و کسب شهروندی برای آن، به این کشور سفر می کنند، مقابله کند.
به گزارش سان میدیا، بیشتر چنین جرائمی، در کنسولگری پر ازدحام کانادا در هنگ کنگ صورت می گیرد که طی آن، ثروتمندان چینی موفق می شوند، با روش های مختلف باردار بودن خود را از دید افسران کانادایی مخفی کنند.

آنان هیچ گونه وسیله یا لباس ویژه نوزاد را در بین چمدان های خود قرار نمی دهند و با پوشیدن لباس های تیره سعی می کنند به نظر لاغر بیایند، در حالیکه بیشتر آنها تنها دو ماه تا زمان وضع حمل باقی دارند.

پس از وردو به کانادا، زنان باردار، تا هنگام وضع حمل ، در جایی مخفی می شوند تا زمان معین، به بیمارستان مراجعه کنند.

همه کسانی که در کانادا متولد می شوند، شهروند این کشور می شوند. این بدان معناست که آنها می توانند در آینده به عنوان دانشجو وارد کشور شده و سپس، اسپانسر والدین خود شده، آنها را نیز شهروند کانادا بکنند.

طبق مقررات، دروغ گفتن درباره علت سفر به کانادا، غیرقانونی بوده و چنین زنانی می بایست، از دریافت ویزا محروم گردند.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
برخلاف کانادا و آمریکا، کشورهایی نظیر استرالیا، بریتانیا، آفریفای جنوبی، نیوزیلند، و بسیاری از کشورهای اروپایی، حق شهروندنی را بطور خودکار به همه متولدین در ان کشورها اعطا نمی کنند.

مقامات وزارت مهاجرت قول داده اند که قوانین سختگیرانه تری را در این زمینه باجرا درآورند.

سخنگوی جیسون کنی، وزیر مهاجرت در این زمینه گفت:" ما خبر داریم که برخی از مشاوران مهاجرت ، زنان باردار را تشویق می کنند که با سفر به کانادا، از چنین موقعیت مناسبی بهره مند شوند.."

گفته می شود، بزودی انجام آزمایش بارداری از مسافران در هنگام صدور ویزا به شرایط موجود افزوده شده و در سیستم اتوماتیک اعطای حق شهروندی به نوزادان نیز تجدید نظر خواهد شد.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
ایرانتو: برخی از نوزادان خانواده های مهاجر کانادا ، به اشتباه جزو نوزادان با وزن کمتر از طبیعی محسوب می شدند. این امر باعث ایجاد استرس های غیر لازم برای خانواده ها می گردید.
بیشتر کودکانی که در خانواده های با تبار آسیای شرقی متولد می شوند، دارای وزن متوسط کمتر از سایر نژادها هستند ، اما تابحال آنها را در رده بچه های نارس دسته بندی می کردند!

به همین دلیل، نوزادان را مدت بیشتری در بیمارستان نگهداری کرده و انواع آزمایش های خون و غیره را بر روی آنها انجام می دادند، غافل از اینکه ، چنین وزنی برای نژاد آنها طبیعی است.

در شمار اخیر مجله زنان و زایمان کانادا ، دکتر ژوئل ری و تیمش، لیست جدیدی از وزن متوسط مورد قبول برای نوزادان متناسی با ملیت پدرمادرشان را منتشر کرده است.

آنان به همین منظور، پرونده تولد بیش از 760،000 نوزاد در استان انتاریو را مورد بررسی قرار دادند.

در گزارش مذکور آمده است، نوزادان مادران مهاجر، در بدو تولد، بطور متوسط، 250 گرم ، سبک تر از نوزادان کانادایی هستند.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
ایرانتو: برخی از نوزادان خانواده های مهاجر کانادا ، به اشتباه جزو نوزادان با وزن کمتر از طبیعی محسوب می شدند. این امر باعث ایجاد استرس های غیر لازم برای خانواده ها می گردید.
بیشتر کودکانی که در خانواده های با تبار آسیای شرقی متولد می شوند، دارای وزن متوسط کمتر از سایر نژادها هستند ، اما تابحال آنها را در رده بچه های نارس دسته بندی می کردند!

به همین دلیل، نوزادان را مدت بیشتری در بیمارستان نگهداری کرده و انواع آزمایش های خون و غیره را بر روی آنها انجام می دادند، غافل از اینکه ، چنین وزنی برای نژاد آنها طبیعی است.

در شمار اخیر مجله زنان و زایمان کانادا ، دکتر ژوئل ری و تیمش، لیست جدیدی از وزن متوسط مورد قبول برای نوزادان متناسی با ملیت پدرمادرشان را منتشر کرده است.

آنان به همین منظور، پرونده تولد بیش از 760،000 نوزاد در استان انتاریو را مورد بررسی قرار دادند.

در گزارش مذکور آمده است، نوزادان مادران مهاجر، در بدو تولد، بطور متوسط، 250 گرم ، سبک تر از نوزادان کانادایی هستند.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
سما جون مرسی از احوال پرسیت خبر خواستی نیست عزیزم.راستی خواهرت برای همسرم ایمیل زدند؟آخه هر روز معمولا کلی ایمیل میاد برای پذیرش سوال دارند خیلی ها هم ایرانیند دیروز همسرم اسم چند نفر رو می گفت می گفت اینها دوست تو نیستند؟گفتم نمی دونم والا اسمشون رو نمی دونم چیه!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز