سلام به عزیزان :
سما جان خدا را شکر که ایمیل ها فقط یک روز قطع بود ایندفعه !!!
راستش سما جون برای من اونموقع در انتخاب وکیل بحث داشتن دفتر توی تهران خیلی مهم بود .توی سایت وکلای ثبت شده کانادا اگر اسمش هست ، میتونی روش حسا ب کنی . البته توی دفترداراش هم چند تا رفتم تا با ITC قرار داد بستم ولی خوب کلا " کار کردن وکلا سخت شده . این رو خودشون هم معترف هستن .
امیدوارم موفق باشی .
قسمت این بود که عموی شما آورنده کارت دختر من باشه . عمه شما همکار همسرمه و در عین حال دوست صمیمیه یکی از همکاران من ...کارت نلیسا رسیده دستشون و دیگه باید اینجا بیارن تابگیریم . فکر کنم شما بتونی زودتر از من کارت دخملم رو ببینی .