سلام دوستای گلم.مرسی که همیشه راهنمایی می کنین یه سوال لطفا.اگه کسی می دونه لطفا جواب بدین:
من 7 امتیاز کم دارم.یعنی باید آیلتس چند بگیرم؟مرسی
ستاره جون:
ما دیروز رفتیم ادیسه اما متاسفانه یا خوشبختانه رشته معماری فول شده بود و باید صبر منیم تا تیر ماه.
از یه نظر بهتر شد تا اون موقع با خیال راحت آیلتس می دم همسرمم سربازیش تموم می شه. اگه خدا بخواد البته.
به سلامتی:)
راستی شما چه قیمتی با ادیسه قرارداد بستین؟به ما گفت حدود 1سال و نیم طول میکشه.یعنی واقعا؟