2777
2789
عنوان

عکس‌گل‌سر

| مشاهده متن کامل بحث + 230 بازدید | 20 پست
به به.منم عاشق اینجورچیزام

اره‌حس‌خوب‌میده

چقدر خوبه که با کاربرای دیگه خوب حرف بزنیم   واگه با نظرشون مخالفیم یا تاپیکشونو دوست نداریم ریپلای نکنیم و وارد تاپیک نشیم،اینجوری ناخودآگاه دل کسیم نمیشکنیم  

چقدر زیاد منم دوست

میبینمت  دل میشه پرپر؛این چه حسیه آی دلبر؟😜باتوآرومه دلم؛   آرومه دلم؛تویی قانون دلم؛به تو محکومه دلم.دلبررررررررررررررر 💜میبری هوش وحواس از سر😛😍(بعضی ازدوستان لطفا نخودآش نباشید:ممنون 😆)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چقدر خوبه که با کاربرای دیگه خوب حرف بزنیم   واگه با نظرشون مخالفیم یا تاپیکشونو دوست نداریم ریپلای نکنیم و وارد تاپیک نشیم،اینجوری ناخودآگاه دل کسیم نمیشکنیم  
وا چرا مسخره کنه اولا مگه چشه این اسم دوما خب درست نوشته به انگلیسی همینطوریه دیگه

من کی گفتم این اسم بده که جو میدی؟😑😑😑

Sekineh.

نوشته sakineh ساکینه نوشته.برای همین پرسیدم

میبینمت  دل میشه پرپر؛این چه حسیه آی دلبر؟😜باتوآرومه دلم؛   آرومه دلم؛تویی قانون دلم؛به تو محکومه دلم.دلبررررررررررررررر 💜میبری هوش وحواس از سر😛😍(بعضی ازدوستان لطفا نخودآش نباشید:ممنون 😆)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز