z5042 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/11 تعداد پست: 8865 عنوان روانشناسی 188 بازدید | 31 پست کی کتاب روانشناسی زیاد خونده یا راحت رفتار ادما رو تحلیل میکنه خوشبختی جوونا صلوات ☺ 1398/11/16 | 15:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگارین۵ عضویت: 1397/05/08 تعداد پست: 8888 چطور مگه فوق لیسانس مشاور و روانشناس ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
mehrann45 عضویت: 1398/05/18 تعداد پست: 2493 من ترم دو روانشناسی ام اما اکثر کتابارو از اول دبیرستان خوندم بلدم
z5042 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/11 تعداد پست: 8865 چطور مگه هیچی خیلی برام جالبه حس میکنم به ادم کمک میکنه خوشبختی جوونا صلوات ☺
soulless عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 6038 من ترم دو روانشناسی ام اما اکثر کتابارو از اول دبیرستان خوندم بلدم تو چه زمینه ای کتاب خوندی وبلدی؟
z5042 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/11 تعداد پست: 8865 من ترم دو روانشناسی ام اما اکثر کتابارو از اول دبیرستان خوندم بلدم خب بنظرت کمک میکنه تو شناخت و رفتار با ادما به ادم خوشبختی جوونا صلوات ☺
z5042 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/11 تعداد پست: 8865 من زیاد خوندم به نظرت کمک کرده بهت تو شناخت و رفتار با ادما خوشبختی جوونا صلوات ☺
hanitanha عضویت: 1398/02/08 تعداد پست: 3617 من ترم دو روانشناسی ام اما اکثر کتابارو از اول دبیرستان خوندم بلدم ینی الان مشکلات شخصیتو این چیزا رو کاملا متوجه میشی؟
mehrann45 عضویت: 1398/05/18 تعداد پست: 2493 تو چه زمینه ای کتاب خوندی وبلدی؟ تغریبا همه کتابای کارشناشی روانشناسی رو خوندم.مثل روانشناسی ۱، راهنمایی و مشاوره ، روانشناسی دین و...
roper عضویت: 1398/05/18 تعداد پست: 2517 هیچی خیلی برام جالبه حس میکنم به ادم کمک میکنه خیلی کمک نمیکنه.بیشتر تیک دار ها و دروغگو ها قابل جدا کردن هستن.من رشتم اینه و بعد چند سال میتونم بعضی هارو تشخیص بدم
soulless عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 6038 به نظرت کمک کرده بهت تو شناخت و رفتار با ادما اره یه جاهایی کمک کرده
z5042 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/11 تعداد پست: 8865 خیلی کمک نمیکنه.بیشتر تیک دار ها و دروغگو ها قابل جدا کردن هستن.من رشتم اینه و بعد چند سال میتونم بع ... خب چیا یاد گرفتی ؟نمیتونی یکم توضیح بدی ؟ خوشبختی جوونا صلوات ☺
mehrann45 عضویت: 1398/05/18 تعداد پست: 2493 خب بنظرت کمک میکنه تو شناخت و رفتار با ادما به ادم با خوندن چند تا کتاب ادم روانشناس نمیشه اینو همیشه استادا میگن.اما در کل اره خوبه اما بستگی به خود ادم داره و اینکه با خوندن کتاب نه باید واقعا کتابو بلد باشی.روانشناسا کلی کارگاه و کار اموزی و... میرن.