2777
2789
عنوان

دارم خونه تکونی میکنم 😊 +عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1566 بازدید | 93 پست
اصنم قشنگ نیس لپش فلجه..(حسودم خودتونین خخخخخخ)(شوخیدم عزیزم ناراحت نشی ملکه جون)

حسود.نباش.مرسی.اه# 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

گاهی "هیچکس" را نداشتـه باشی بهتـر است...            باور کن بعضیـها تنهاترت میکننـد...  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصنم قشنگ نیس لپش فلجه..(حسودم خودتونین خخخخخخ)(شوخیدم عزیزم ناراحت نشی ملکه جون)


ن عزیزدلم این چ حرفیه راحت باوش😂😂😍😘

حسوووود پلاستیکی😕😘😘😂

♪شاید تلنــــگری برای تو : در عمقِ چهار دیواریه‍ دنیا ، گر فقیر هستی عیب نداره...گر پیر هستی مهم‌نیستـ ...مهمـ نیستـ چندسالته‍ و چقد میفهمی...مهم نیست مدرکـ تحصیلیت چیه‍ و‌کجای کاری...ثروتمندی یاهرچه‍ که‍ هستی ...خلاصه هرچه‍ هستی «انسان واقــعی» باش ، زیرا اگه این چنین بودی به خودتـ افتخار کن ...~ به‍ راستی شنیده ای *باخدا باش و پادشاهی کن*؟ آره درست شنیدی ...این دنیایی که خالقمون خداس و بنده ی خداییم توقع ز هر دستی مکن و بر وفق افکار جامعه‍ ی درنده مباش جز به رضایت الله ، که‍ اگه‍ اینگونه‍ بودی ،بدان حقیر ترین فرد کره ی خاکی هستی ...√                  •••چند خطی دلنوشته‍                                                                            •••• برخلافـ رویا بافی های کودکانه‍ ام ، دنیا آنچنان زیبا بنظر نمیرسد***                 در تکاپوی عالمیان دوییدم تا سرنخِ رویای طفولیت را جویاشومـ اما...!                          •••با سیلیِ سنگین روزگار مواجه‍ شدمـ....! آری دنیا دگر جای خویش نیستـ...دنیا آن رویاهای رنگارنگ خردسالیم نبود...•••••••••زین پس قشنگـ ترین و شیرین ترینـ رویایمـ جز در سه‍ حروفـ خلاصه‍ میشود:                                                                         ♪مــــرگ•••❤
خونه تکونی من تموم شد 😁 منتظرم فرشامو قالی شویی بیاره بندازیم 😁

دقیقا مثل من😊😊

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!
حسود.نباش.مرسی.اه# 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خخخخخخخ😆😆😆👄👄👄

من تاوقتی نتونم غذارودانلودکنم، تحت تاثیرتکنولوژی قرارنمیگیرم  روسنگ قبرم بنویسین: ازحرص حرفایی ک میتونست وسط دعوابزنه ولی نزد، بعدایادش اومد مرد  خوابالوبودن جـــزئی ازشخصیــت منـــه #دختــــرخاصــــــه__چون خـــداخواستـه@aftabb_gardoonلینک کانالمه عضوشید
ن عزیزدلم این چ حرفیه راحت باوش😂😂😍😘 حسوووود پلاستیکی😕😘😘😂

😆😆😆😆😆 نامرداااااا

من تاوقتی نتونم غذارودانلودکنم، تحت تاثیرتکنولوژی قرارنمیگیرم  روسنگ قبرم بنویسین: ازحرص حرفایی ک میتونست وسط دعوابزنه ولی نزد، بعدایادش اومد مرد  خوابالوبودن جـــزئی ازشخصیــت منـــه #دختــــرخاصــــــه__چون خـــداخواستـه@aftabb_gardoonلینک کانالمه عضوشید
من ک عیدو کلا شهرستانم تا میام خونه همه خونه رو خاک گرفته بعد خونه تکونی حسابی میکنم 

چ بهتر هواهم گرمترمیشه

من تاوقتی نتونم غذارودانلودکنم، تحت تاثیرتکنولوژی قرارنمیگیرم  روسنگ قبرم بنویسین: ازحرص حرفایی ک میتونست وسط دعوابزنه ولی نزد، بعدایادش اومد مرد  خوابالوبودن جـــزئی ازشخصیــت منـــه #دختــــرخاصــــــه__چون خـــداخواستـه@aftabb_gardoonلینک کانالمه عضوشید
😆😆😆😆😆 نامرداااااا

😪😥😂چلااا

منه بیچاره ای ام مظلوم پلاستیکی😶

♪شاید تلنــــگری برای تو : در عمقِ چهار دیواریه‍ دنیا ، گر فقیر هستی عیب نداره...گر پیر هستی مهم‌نیستـ ...مهمـ نیستـ چندسالته‍ و چقد میفهمی...مهم نیست مدرکـ تحصیلیت چیه‍ و‌کجای کاری...ثروتمندی یاهرچه‍ که‍ هستی ...خلاصه هرچه‍ هستی «انسان واقــعی» باش ، زیرا اگه این چنین بودی به خودتـ افتخار کن ...~ به‍ راستی شنیده ای *باخدا باش و پادشاهی کن*؟ آره درست شنیدی ...این دنیایی که خالقمون خداس و بنده ی خداییم توقع ز هر دستی مکن و بر وفق افکار جامعه‍ ی درنده مباش جز به رضایت الله ، که‍ اگه‍ اینگونه‍ بودی ،بدان حقیر ترین فرد کره ی خاکی هستی ...√                  •••چند خطی دلنوشته‍                                                                            •••• برخلافـ رویا بافی های کودکانه‍ ام ، دنیا آنچنان زیبا بنظر نمیرسد***                 در تکاپوی عالمیان دوییدم تا سرنخِ رویای طفولیت را جویاشومـ اما...!                          •••با سیلیِ سنگین روزگار مواجه‍ شدمـ....! آری دنیا دگر جای خویش نیستـ...دنیا آن رویاهای رنگارنگ خردسالیم نبود...•••••••••زین پس قشنگـ ترین و شیرین ترینـ رویایمـ جز در سه‍ حروفـ خلاصه‍ میشود:                                                                         ♪مــــرگ•••❤
استارتر لایک# نکن مرسی اه 😒😂😂😂

لایک میکنم توتاپیکم باشی لایک میشی همینه ک هست حرفم نباش

من تاوقتی نتونم غذارودانلودکنم، تحت تاثیرتکنولوژی قرارنمیگیرم  روسنگ قبرم بنویسین: ازحرص حرفایی ک میتونست وسط دعوابزنه ولی نزد، بعدایادش اومد مرد  خوابالوبودن جـــزئی ازشخصیــت منـــه #دختــــرخاصــــــه__چون خـــداخواستـه@aftabb_gardoonلینک کانالمه عضوشید
منم دالم 😍🙈

من اولا اصلا چال گونمو دوست نداشتم. یه دختر تپلی سفید بودم باموهای فرفری باچال گونه. اگه دهه نودی بودم کلی طرفدار داشتم ولی حیف دهه هفتاد به دنیااومدم😢😁😢😅

😪😥😂چلااا منه بیچاره ای ام مظلوم پلاستیکی😶

چونکه چال داری..چالتم قشنگه بعضیا چال دارن ولی اصلا یا قیشنگ نیس یا بهشون نمیاد

من تاوقتی نتونم غذارودانلودکنم، تحت تاثیرتکنولوژی قرارنمیگیرم  روسنگ قبرم بنویسین: ازحرص حرفایی ک میتونست وسط دعوابزنه ولی نزد، بعدایادش اومد مرد  خوابالوبودن جـــزئی ازشخصیــت منـــه #دختــــرخاصــــــه__چون خـــداخواستـه@aftabb_gardoonلینک کانالمه عضوشید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز