2737
2734

سلام دوستای عزیزم


امیدوارم خوب و خوش باشید


عزیزان همسرم یه برنامه اندروید ساخته با محتوای خودشناسی و خودسازی ، انتقاد کردن و...


این برنامه داری مجوز و گواهی معتبر از سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارشاد هست


حجم خیلی کمی داره و گوشیتون رو سنگین نمیکنه


دوستای عزیزم میشه مارو حمایت کنید از لطفتون بینهایت ممنونم   



‏‏آیینه : اپلیکیشن خودشناسی به کمک هوش جمعی مخاطبین تلفن همراه



‏  با این  ' آیینه ' به درون خود بنگرید!


‏  


‏ما قادر نیستیم بر تمام افکار و کردار خود ناظر باشیم و در بسیاری از مواقع عیبی را در دیگران می بینیم اما متوجه همان عیب در وجود خود نمی باشیم. از طرفی علی رغم اینکه شخصیت ما قابل تغییر و ارتقا می باشد، کمتر پیش می آید شخصی انتقاد و پیشنهاد به جای خود را به درستی بیان و طرف مقابل هم آن را پذیرفته و به کار گیرد و در اکثر موارد نتیجه مطلوب حاصل نمی گردد. امام صادق (ع) نیز می فرمایند : بهترین برادران نزد من کسی است که عیب هایم را به من هدیه دهد.




‏  با ' آیینه ' خود را بهتر بشناسید!    




‏هدف اصلی ' آیینه '  انتقاد و پیشنهاد با هویت ناشناس به مخاطبین خود، خودشناسی و خودسازی می باشد. لازم به ذکر است شخصیت هر انسان نسخه ای منحصر به فرد بوده و هدف آیینه هدایت شخص به سمت کسب تایید دیگران نمی باشد. و در نهایت این شما هستید که ضمن کمک گرفتن از دیگران، چیزی را که فکر میکنید درست است انجام می دهید.


‏در واقع ' آیینه ' با تکیه بر اطلاعات آماری که از مخاطبین شما بدست می آورد به شما کمک میکند تا با شناخت عیوب خود و رفع آنها به بهترین نسخه ی شخصیتی خود دست پیدا کنید.



‏شما در اپلیکیشن  ' آیینه ' می توانید لیست مخاطبین تلفن همراه خود را مشاهده کرده و از طریق فرم نظرسنجی ارائه شده به بارزترین صفاتی که در آنها میشناسید نظر دهید و پیام ناشناس ارسال کنید. نام شما برای مخاطب مورد نظر نمایش داده نمیشود. پس با خیال راحت انتقاد کنید و در صورت تمایل راهکار و پیشنهاد بدهید.



‏  انتقاد کنید، انتقادپذیر هم باشید !  



‏خدمات اپلیکیشن ' آیینه '  نیازمند اتصال به اینترنت می باشد.


‏خدمات کاربری اپلیکیشن  ' آیینه ' کاملا رایگان است. (بدون پرداخت درون برنامه ای)


‏ ' آیینه ' جهت استفاده از هوش جمعی به لیست مخاطبین تلفن همراه شما نیاز دارد.



‏توافق نامه کاربری ' آیینه ' :


‏ • شما میتوانید در خصوص صفات خوب یا بد اشخاص نظر خود را ثبت نمایید و سایرین نیز میتوانند در خصوص صفات خوب یا بد شما نظر خود را ثبت نمایند.


‏ • شما میتوانید به مخاطبین خود پیام با فرستنده نامشخص بفرستید و سایرین نیز میتوانند برای شما پیام با فرستنده نامشخص بفرستند. هر زمان که بخواهید میتوانید این امکان را غیر فعال و پیام های مد نظر را حذف نمایید.


‏ • وضعیت صفات منفی هر کاربر تنها در حساب کاربری خودش قابل مشاهده می باشد.لازم به ذکر است که ' آیینه '  در قبال افشای این اطلاعات به دلیل عدم استفاده کاربر از رمز قوی هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.


‏ • هدف اصلی ' آیینه ' خودشناسی است ، بنابراین بهتر است تمرکز شما بیشتر روی صفات خود و بهبود آنها باشد تا صفات دیگران.



‏ ' آیینه '  دارای گواهی تأیید فنی به شماره 206637 از سازمان فناوری اطلاعات  و گواهی ثبت نرم افزار رایانه ای از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 853232071409  بوده و تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلق به پدید آورنده می باشد. هرگونه کپی برداری ، خلاف قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
سلام ترنم جان‌  از دوستات‌ حذفم‌ کرده بودی پیدات نمیکردم‌  نصب کردم برنامه‌ رو عزیزم‌ .& ...

سلام عزیزدلم وای ببخشید نمیدونم چی شده یه بار داشتم لیست دوستامو پاکسازی میکردم عزیزم اشتباه شده عذر میخوام

2740
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687