2737
2739

سلام دوستای عزیزم


امیدوارم خوب و خوش باشید


عزیزان همسرم یه برنامه اندروید ساخته با محتوای خودشناسی و خودسازی ، انتقاد کردن و...


این برنامه داری مجوز و گواهی معتبر از سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارشاد هست


حجم خیلی کمی داره و گوشیتون رو سنگین نمیکنه


دوستای عزیزم میشه مارو حمایت کنید از لطفتون بینهایت ممنونم   



‏‏آیینه : اپلیکیشن خودشناسی به کمک هوش جمعی مخاطبین تلفن همراه



‏  با این  ' آیینه ' به درون خود بنگرید!


‏  


‏ما قادر نیستیم بر تمام افکار و کردار خود ناظر باشیم و در بسیاری از مواقع عیبی را در دیگران می بینیم اما متوجه همان عیب در وجود خود نمی باشیم. از طرفی علی رغم اینکه شخصیت ما قابل تغییر و ارتقا می باشد، کمتر پیش می آید شخصی انتقاد و پیشنهاد به جای خود را به درستی بیان و طرف مقابل هم آن را پذیرفته و به کار گیرد و در اکثر موارد نتیجه مطلوب حاصل نمی گردد. امام صادق (ع) نیز می فرمایند : بهترین برادران نزد من کسی است که عیب هایم را به من هدیه دهد.




‏  با ' آیینه ' خود را بهتر بشناسید!    




‏هدف اصلی ' آیینه '  انتقاد و پیشنهاد با هویت ناشناس به مخاطبین خود، خودشناسی و خودسازی می باشد. لازم به ذکر است شخصیت هر انسان نسخه ای منحصر به فرد بوده و هدف آیینه هدایت شخص به سمت کسب تایید دیگران نمی باشد. و در نهایت این شما هستید که ضمن کمک گرفتن از دیگران، چیزی را که فکر میکنید درست است انجام می دهید.


‏در واقع ' آیینه ' با تکیه بر اطلاعات آماری که از مخاطبین شما بدست می آورد به شما کمک میکند تا با شناخت عیوب خود و رفع آنها به بهترین نسخه ی شخصیتی خود دست پیدا کنید.



‏شما در اپلیکیشن  ' آیینه ' می توانید لیست مخاطبین تلفن همراه خود را مشاهده کرده و از طریق فرم نظرسنجی ارائه شده به بارزترین صفاتی که در آنها میشناسید نظر دهید و پیام ناشناس ارسال کنید. نام شما برای مخاطب مورد نظر نمایش داده نمیشود. پس با خیال راحت انتقاد کنید و در صورت تمایل راهکار و پیشنهاد بدهید.



‏  انتقاد کنید، انتقادپذیر هم باشید !  



‏خدمات اپلیکیشن ' آیینه '  نیازمند اتصال به اینترنت می باشد.


‏خدمات کاربری اپلیکیشن  ' آیینه ' کاملا رایگان است. (بدون پرداخت درون برنامه ای)


‏ ' آیینه ' جهت استفاده از هوش جمعی به لیست مخاطبین تلفن همراه شما نیاز دارد.



‏توافق نامه کاربری ' آیینه ' :


‏ • شما میتوانید در خصوص صفات خوب یا بد اشخاص نظر خود را ثبت نمایید و سایرین نیز میتوانند در خصوص صفات خوب یا بد شما نظر خود را ثبت نمایند.


‏ • شما میتوانید به مخاطبین خود پیام با فرستنده نامشخص بفرستید و سایرین نیز میتوانند برای شما پیام با فرستنده نامشخص بفرستند. هر زمان که بخواهید میتوانید این امکان را غیر فعال و پیام های مد نظر را حذف نمایید.


‏ • وضعیت صفات منفی هر کاربر تنها در حساب کاربری خودش قابل مشاهده می باشد.لازم به ذکر است که ' آیینه '  در قبال افشای این اطلاعات به دلیل عدم استفاده کاربر از رمز قوی هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.


‏ • هدف اصلی ' آیینه ' خودشناسی است ، بنابراین بهتر است تمرکز شما بیشتر روی صفات خود و بهبود آنها باشد تا صفات دیگران.



‏ ' آیینه '  دارای گواهی تأیید فنی به شماره 206637 از سازمان فناوری اطلاعات  و گواهی ثبت نرم افزار رایانه ای از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 853232071409  بوده و تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلق به پدید آورنده می باشد. هرگونه کپی برداری ، خلاف قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

2731
سلام ترنم جان‌  از دوستات‌ حذفم‌ کرده بودی پیدات نمیکردم‌  نصب کردم برنامه‌ رو عزیزم‌ .& ...

سلام عزیزدلم وای ببخشید نمیدونم چی شده یه بار داشتم لیست دوستامو پاکسازی میکردم عزیزم اشتباه شده عذر میخوام

2740
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز