سلام مامانای مهربون من ۷هفتمه و دیروز رفتم دکتر برام برای اسفند نوبت داد برای غربالگری و مثل اینکه خودش داخل مطب غربالگری انجام میده راستش من فکر میکردم غربالگری حتما باید سنوگرافی انجام بده الان خیلی استرس گرفتم کسی بوده داخل مطب خود دکتر غربالگری انجام بده بدون مشکل؟؟؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
همین دیگه اونقدر مجهز و اینا نیست فقط دستگاه سنو داره تازه گفت سنو آن تی هم خودش انجام میده من گیج ش ...
سونو ان تی با سونوی معمولی فرقی نداره عزیزم. اگه دستگاه سونو داره خب بزار انجام بده. ولی بعد از اینکه برگه ی سونو رو داد بهت، باید بری آزمایشگاه خون بدی. حالا شاید میخواست همون روز که سونورو انجام داد بقیشو برات توضیح بده