2777
2789
عنوان

مردم کمک!!

118 بازدید | 9 پست

دندونم درد میکر بردیم دکتر گفت عفونت داره توشو خالی کرد پانسمان کرد گفت برو قرص بخور دو روز دیگه بیا ولی الان دارم از درد میمیرم دردم از قبل ۲برابر شده چیکار کنم کمک

گل میخک نداری بذاری توش؟

یا قرص استامینوفن بذاری روش؟

یا نشاسته هم شنیدم خوبه

ژل داخل کپسول ژلوفنم میگن خوبه سوراخ کن موادشو بریز تو دندونت 

🤰🏻من ريخته ام در رگ تو شیره ی جان❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان❤این هم نفسی، چه حس و حالی دارد❤ در پیکر من دو قلب دارد ضربان💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گل میخک نداری بذاری توش؟ یا قرص استامینوفن بذاری روش؟ یا نشاسته هم شنیدم خوبه ژل داخل کپسول ژلوفن ...

پانسمان داره نمیشه هیچی ریخت توش مسکنم انگار توش گچ ریختن 

پانسمان داره نمیشه هیچی ریخت توش مسکنم انگار توش گچ ریختن 

پس بخور یه ژلوفن ۴۰۰

🤰🏻من ريخته ام در رگ تو شیره ی جان❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان❤این هم نفسی، چه حس و حالی دارد❤ در پیکر من دو قلب دارد ضربان💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792