2777
2789
عنوان

کدوم یکی از این شومیزا قشنگتره؟

485 بازدید | 34 پست

؟؟

اولی با لگ بپوشم 

دومی با دامن 

کدوم بهتره؟

کاربر ۹۳ هستم به علت خرید گوشی جدید و فراموشی کلمه عبوربا کاربری جدید اومدم گفتم ی وقت زشت نباشه از قدیمی بودنم نگم😀  اگه کسی میدونه چجوری میشه کاربریمو برگردونم که خیلی دوسشم دارم راهنمایی کنه اینم بگم اون شماره ای که باهاش کاربری رو ساخته بودم رو هم یادم نیست😐😒 چون بعدش خطمو عوض کردم هرکاری میکنم شماره نصفه یادم میاد😐 دیگه همین دیگه😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاربر ۹۳ هستم به علت خرید گوشی جدید و فراموشی کلمه عبوربا کاربری جدید اومدم گفتم ی وقت زشت نباشه از قدیمی بودنم نگم😀  اگه کسی میدونه چجوری میشه کاربریمو برگردونم که خیلی دوسشم دارم راهنمایی کنه اینم بگم اون شماره ای که باهاش کاربری رو ساخته بودم رو هم یادم نیست😐😒 چون بعدش خطمو عوض کردم هرکاری میکنم شماره نصفه یادم میاد😐 دیگه همین دیگه😍

این خوبه

گــــــرگ باش!                                             هیچی دیگ همین😐                                    منم ی جایی خوندم گفتم شاید خوبه گرگ باشی، ب من چ اصن مرغ باش...تخم بزار والا😐😂

کاربر ۹۳ هستم به علت خرید گوشی جدید و فراموشی کلمه عبوربا کاربری جدید اومدم گفتم ی وقت زشت نباشه از قدیمی بودنم نگم😀  اگه کسی میدونه چجوری میشه کاربریمو برگردونم که خیلی دوسشم دارم راهنمایی کنه اینم بگم اون شماره ای که باهاش کاربری رو ساخته بودم رو هم یادم نیست😐😒 چون بعدش خطمو عوض کردم هرکاری میکنم شماره نصفه یادم میاد😐 دیگه همین دیگه😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز