2777
2789
عنوان

سینک چی بزارم

146 بازدید | 20 پست

سینک مدل جدید چی هست، از سینکاتون عکس میزارین رفتم مغازه اینقدر تنوع زیاد بود یه حالی شدم قاطی کردم 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 

ببین هرچی میزاری تو کار نزار 

ظاهرش خیلی خوشگله ولی پدرت رو درمیاره کابینت هم خراب میشه به مرور

عکسِ دخترمه!👇                                                         نزدیک عملیات بود.می‌دانستم دختردار شده.یک روز دیدم سرِ یک پاکت‌نامه از جیبش زده بیرون.گفتم این چیه؟گفت:عکس دخترمه! گفتم:بده ببینمش.گفت: خودم هنوز ندیدمش! گفتم:چرا؟! گفت:الان موقع عملیاته،می‌ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده،باشه برای بعد!                                                               👈 خاطره درمورد شهید مهدی‌زین‌الدین از فرماندهان استان قم هستن در ۸‌سال دفاع مقدس                        شادی روح شهدا صلوات.....🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که گرانیت دارم 

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
این قشنگه


قشنگه ولی فکر کنم توکاره 

اینا مصیبت عظما هستن 

از بس دورشون آب میپاشه آدم دیوونه میشه همش یه دستمال باید دتت باشه دور وبرش رو خشک کنی کابینت رو هم خراب میکنه

عکسِ دخترمه!👇                                                         نزدیک عملیات بود.می‌دانستم دختردار شده.یک روز دیدم سرِ یک پاکت‌نامه از جیبش زده بیرون.گفتم این چیه؟گفت:عکس دخترمه! گفتم:بده ببینمش.گفت: خودم هنوز ندیدمش! گفتم:چرا؟! گفت:الان موقع عملیاته،می‌ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده،باشه برای بعد!                                                               👈 خاطره درمورد شهید مهدی‌زین‌الدین از فرماندهان استان قم هستن در ۸‌سال دفاع مقدس                        شادی روح شهدا صلوات.....🌹
عکسش میزاری 

خونه نیستم عزیزم 😐

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز