2777
2789
عنوان

اتاق فرار😈

700 بازدید | 15 پست

کیا تاحالا اتاق فرار رفتن؟؟بیایید از تجربه هاتون و خاطرهای اتاق فرارتون بگید....کدوم شهرید و کجا رفتید و چجوری بوده....کساییم ک نمیدونن براشون توضیح میدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توضیح لطفا

خدایابخاطرهمه ی چیزایی ک دادی😍ندادی😢دادی پس گرفتی😭ندادی بعدامیخوای بِدی😘دادی بعدا میخوای پس بگیری😳ندادی میگی دادم😲اصلا نمیخوای بدی😐نداده بودی فکر کردی دادی😱نمیدی هِی میگی میدم شکرت😍😍😍😍در تاریخ 99/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد

اتاق حجله منظورته😩

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍

فیلم اره دیدید؟اینجوریه ک برای زنده موندن باید معماها رو حل کنن تا بیان بیرون؟از این فیلم الهام گرفتن و اتاقایی تو در تو ساختن ک باید معماهارو پیدا کنی و قفلارو باز کنی تا بیایی بیرون

خواهش گزارش بزنید قربون همتون 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/3845134/شما-بگین-من-چیکار-کنم-توروخدا-بیایید-تاپیکم-هیچ-وقت-کسی-نمیاد-به-دردودلای-من-گوش

برای سلامتی مادرم صلوات ❤مـادران پاکنـد، همچـون یـاسهاگـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسهاقلبشان دشتی ز مهـر و عاطفهروحشان لبریز از، احسـاسـها.

حالا تایمش فرق داره یه جا یک ساعته یع جا صددیقه فرق داره....طولانی ترین اتاق فرار توی ترکیه هس ک ۳روزه و انگلیس ک۷روزع ....شما اینترنتی بازی رو ثبت نام میکنی تو این کشورا و خودت نمیدونی کی ولی داری میری تو خیابون یهو میان چشاتو میبندن میندازنت تو ماشین و بیهشوت میکنن و وقتی بهوش میایی میبینی تو یه خونه متروکه ایی و هفت روز باید اونجا باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792