2777
2789
عنوان

چه حدسی میزنید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 404 بازدید | 60 پست

آخی عشق یه طرفه خیلی سخته

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من حس خدبی از تو و این قضیه دارم بنظرم اون پسر هم به تو فکر میکنه و دلیل اونکارسم که از دور گرفته اینه که منتظر اشاره ای از طرف توهه اگه دوسش داری یکم نرنش نشون بده نیاز نیست کار ناشایستی انجام بدی و زل بزنی تو چشمش ولی وقتی جایی نگاهت میکنه توام کمی مکث کن و نگاهش کن و سرتو بنداز پایین اینجوری میفهمه که توام نظر مثبتی داری بهش

کی فکرشو میکرد‌ یه روزی حرفامونو به آدمایی بگیم که تاحالا ندیدیمشون...!🥲🥲🥲

به نظر من بهترین کار اینه که از طریق دختر داییت اقدام کنی البته اگه بهش اعتماد داری

ی جورایی اون رو واسطه قرار بده که بین شما وساطت کنه و بره به خالش بگه که شما که قبلا گفتی دوست داری فلانی عروسم بشه من باهاش حرف زدم و نظرش مثبته 

بهترین راهش به نظرم همینه

تهش هیچی نیست باور کن....

ایشالا که هرچی خیره برات پیش میاد ، صبر کن بازم . اصلا خودت پیش دستی نکن چون برا همین سنگینی وحیایی که داری خوششون اومده ، اونجور که میگی معلومه . 

I have a voice, so do you

بنظرم خیلی روشون حساب نکن از این خانواده های وسواسی هستن وگرنه مادرش نباید انقدر دست دست میکرد !!

فکرتو آزاد کن و همه چیرو بسپار به خدا ، اگه خواستگار خوب اومد جواب بده چون ممکنه اینا هیچوقت پا پیش نزارن. چند سالته؟؟

آقا نیستم 😊

من یک حس خوب نسبت به رابطه ات پیدا کردم که سرانجام خوبی داره 

الهی بهترینها برات رقم بخوره و عاقبت بخیر و سفید بخت بشی 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

امیدوارم ته این داستان برای تو قشنگ باشه💖 به نظرم که بی گدار به آب نزن یوقت با اکانت خودت پیام نده

...

ولی یعنی چی اگه ازت خوششون میاد خب اقدام میکنن دیگه🤔 دست دست واسه چیه؟

میناب تنهات نمیزاریم 🙂✐✎ 🎒شب رفت صبوح آمد غم رفت فتوح آمد/ خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا⛅☀️🌻▫️▫️▫️▫️🥲☀️🫠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز