سلام یک خانوم همسایه تو واحد بغلی ما هست که همیشه بچش رو میزاشت خونه ما کلا هم آدم زیاد جالبی نبود جدیدا اما داشتم از رفتاراش خوشم میومد و سعی میکردم کنار بیام
این خانوم شغل شوهرش طوریه که از بعدازظهر تا صبح فرداش نیست
امروز که بعدازظهر میرفتم بیرون دیدم آقایی منتظره که این در رو باز کنه وقتی در باز شد و این خانوم من رو هم دید هول شد منم اهمیتی ندادم چند ساعت پیش که جاکفشی رو مرتب میکرد صداهاشونو میشنیدم مشخص بود رابطه دارن حرفایی که بهم میزدن و....نمیدونم چرا حالم خیلی خراب و داغونه😔😔