2789
عنوان

خیانت

638 بازدید | 21 پست

سلام یک خانوم همسایه تو واحد بغلی ما هست که همیشه بچش رو میزاشت خونه ما کلا هم آدم زیاد جالبی نبود جدیدا اما داشتم از رفتاراش خوشم میومد و سعی میکردم کنار بیام

این خانوم شغل شوهرش طوریه که از بعدازظهر تا صبح فرداش نیست 

امروز که بعدازظهر میرفتم بیرون دیدم آقایی منتظره که این در رو باز کنه وقتی در باز شد و این خانوم من رو هم  دید هول شد منم اهمیتی ندادم چند ساعت پیش که جاکفشی رو مرتب میکرد صداهاشونو میشنیدم مشخص بود رابطه دارن حرفایی که بهم میزدن و....نمیدونم چرا حالم خیلی خراب و داغونه😔😔

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

میدونم خیانت همسایه ربطی به من نداره ولی حالم خرابه نمیدونمم چرا حتی گریم گرفته

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

از بچش خجالت نمیکشه زنیکه کثافت

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از بچش خجالت نمیکشه زنیکه کثافت

از بچش همیشه بدم میومد چون میزاشتش خونه ما و بچه شری بود اما امروز قیافش میاد جلو چشمم و حالم خرابتر میشه😭😭ولی فک نکنم بچش خونه باشه

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
از بچش همیشه بدم میومد چون میزاشتش خونه ما و بچه شری بود اما امروز قیافش میاد جلو چشمم و حالم خرابتر ...

بچه گناه داره دیگه تو بدون تو چ شرایطی داره بزرگ میشه دیگه هربچه ای باشه دیوونه میشه

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
بچه گناه داره دیگه تو بدون تو چ شرایطی داره بزرگ میشه دیگه هربچه ای باشه دیوونه میشه

منم بخاطر همین ناراحتم که بچش تو شرایط بدی بزرگ میشه نمیدونم نرمالم یا نه که دارم گریه میکنم😔😔دوسدارم برم بزنم زیر گوش این زنه

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
از بچش همیشه بدم میومد چون میزاشتش خونه ما و بچه شری بود اما امروز قیافش میاد جلو چشمم و حالم خرابتر ...

حتما بچشم میزاشته خونه شما خودش یه قبرستونی داشته گ...ه میخورده

دیگه بچشو قبول نکن

بینهایت حال من خوب است😁باور میکنی؟😔
منم بخاطر همین ناراحتم که بچش تو شرایط بدی بزرگ میشه نمیدونم نرمالم یا نه که دارم گریه میکنم😔😔دوسد ...

حق داری منم حالم خراب شد

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
شاید داری اشتباه میکنی

نه خودم شنیدم از حرفاشون مشخص بود نمیتونم اینجا بگم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792