سلام من همونم که میخواستم سیمکارتم بسوزه اما ظاهرش سالم باشه گفتین پین کد بزار گزاشتم ده بار اشتباه زدم الان میاد کارت اشتباه است و فلان سیمکارتم بی سنده اشنا داریم خدمات مشترکین بنظرتون میتونن دوباره باهمین شماره خط بگیرن برام؟توروخدا راهنمایی کنید😢