2789
عنوان

میخوام بد شم

216 بازدید | 21 پست

از این ساعت میخوام آدم بدی بشم دیگه هم به اون دنیا فکر نمیکنم که خدا خوشش نمیاد و...هرکی هر رفتار زشتی کرد دوبرابر رفتار زشت میکنم این زمونه و آدماش خوبی بهشون نیومده

در تاریخ1399/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد😍😍خدایااا شکرررررتتتت😍😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

افرین کار خوبی میکنی 

هرکی با من مشکل داره مشکل گشا ابوالفضل... 🖐😐             نظر شخصیه همه محترمه و ب خودش مربوطه حتی اگه مخالف من باشه،پس وقتی نظر میدم ب خودم مربوطه الکی ریپ نکن و چرند بگو 😑

تا بدی رو چی بدونی عزیزم

ولی بدی هیچ وقت نتیجه خوبی نداشته واسه کسی نه اون دنیا بلکه همین دنیا

ولی به عقیده من بدنباش هر کی هر جور باهات برخورد کرد همونجوری باش باهاش خوب بود خوبی کن بد بود به همون اندازه بدی کن

اونم ول کن

اووووووف زدی به سیم اخر اباجی!!! 

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792