2777
2789
عنوان

غددسینه

74 بازدید | 10 پست

بچها میگم من کیست تخمدام دارم دوشب یه شب درمیان رازیانه خوردم دیشب ک خواستم بخورم متوجه شدم تو سینم توده حس میکنم از جلو که دست میزنم یا کلا به هرجاش دست میزنم یه توده دایره ای حس میکنم انگار سرشون زده بیرون.خیییییییییلیییییی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خطرناکه؟؟؟

نه انشالله چیزی نیست احتمالا رازیانه غدد شیری یا کیستهای سینه رو تحریک کرده ولی با این همه مریضی ها بهتره بری پیش دکتر

خواهر منم همین شکلی بود شکر خدا مشکل حادی نبود

شايد غده چربيع چند سالته بچه داري اينجور غده هاي چربي ب مرو از بين ميرن ولي باز ي متخصص برو حتما

6ماه اقدام کردم هیچ مشکلی نداشنم رفتم دکتر بهم کلومیفن متفوزمین داد گفت زود باردلر میشی

نشدم هیچ کیستم دراوردم حالا دارم ال دی میخورم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792