ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 عنوان بتا 433 بازدید | 17 پست بتای ۶۰۰ بعد از دوروز چقدر میشه؟شنیدم بتا دوبرابر میشه ینی چقدر میشه بعد از دو روز عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤ 1398/11/06 | 07:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatemeh7699 عضویت: 1398/09/23 تعداد پست: 3296 چرا انقدر مهمه براتون عدد بتاتون؟ خدایا شکرت بخاطر داشتن همسر و فرزندم گلم❤❤
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92916 البته بتای پایین دوبرابر میشه بتا به ۲۰۰۰ برسه دیگه رشدش دوبرابری نیست فک کنم
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 چرا انقدر مهمه براتون عدد بتاتون؟ اخه اولین بارمه رفتم ازمایش ترسوندن منو استرسش همراهمهمیخوام بدونم چن میشه برم فردا باز ازمایش بدم ببینم دوبرابر شده یا نه حالا چه عددی باید بشه عزیز دلم؟ عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤
22hony عضویت: 1396/05/24 تعداد پست: 8731 1200 خدایا رضایم به رضای توخودت کاری کن که میدونی به صلاحمه و عزیزانم خوش حال میشن.
22hony عضویت: 1396/05/24 تعداد پست: 8731 اخه اولین بارمه رفتم ازمایش ترسوندن منو استرسش همراهمه میخوام بدونم چن میشه برم فردا باز ازمایش بدم ... بتای 600 که خوبه پایبن نیست خدایا رضایم به رضای توخودت کاری کن که میدونی به صلاحمه و عزیزانم خوش حال میشن.
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 البته بتای پایین دوبرابر میشه بتا به ۲۰۰۰ برسه دیگه رشدش دوبرابری نیست فک کنم عزیز دلم الان بتای من چقدر میشه بعد از دوروز حدودا؟ عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 بتای 600 که خوبه پایبن نیست من نمیدونم واقعا منو ترسوند البته دکتر و متخصص اینا نبودا چون دیروقت رفته بودم یه ماما بود خیلی منو ترسوند عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤
22hony عضویت: 1396/05/24 تعداد پست: 8731 من نمیدونم واقعا منو ترسوند البته دکتر و متخصص اینا نبودا چون دیروقت رفته بودم یه ماما بود خیلی منو ... چند روز گذشته از موعد؟ خدایا رضایم به رضای توخودت کاری کن که میدونی به صلاحمه و عزیزانم خوش حال میشن.
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92916 من نمیدونم واقعا منو ترسوند البته دکتر و متخصص اینا نبودا چون دیروقت رفته بودم یه ماما بود خیلی منو ... واااا بیارش نی نی سایت حسابش برسیم ۶۰۰ که خوبه . برا من ۱۹۰ بود برا زن داداشم ۴۰۰۰ هر دو هم بچه هامون بدنیا اومدن
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92916 به نظر من بجای ازمایش چند روز دیگه برو سونو والا😁ببینی کجا لونه کرده
fatemeh7699 عضویت: 1398/09/23 تعداد پست: 3296 اخه اولین بارمه رفتم ازمایش ترسوندن منو استرسش همراهمه میخوام بدونم چن میشه برم فردا باز ازمایش بدم ... آخه بتا ۶۰۰ عدد خیلی خوبیه چرا بترسونن؟من اولین بار بتام ۳۰۰ یه مقدار کمتر بود...دقیقا دوبرابر نمیشه حدودا ۸۰۰ و خورده ای میشه خدایا شکرت بخاطر داشتن همسر و فرزندم گلم❤❤
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 چند روز گذشته از موعد؟ ۵ روز گذشته عزیز دلم عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 آخه بتا ۶۰۰ عدد خیلی خوبیه چرا بترسونن؟ من اولین بار بتام ۳۰۰ یه مقدار کمتر بود... دقیقا دوبرابر ن ... واقعا میگی؟؟؟ اخه گفت کمه این ۵ روزم از موعدم گذشته عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤
ساحل۹۹۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 1671 به نظر من بجای ازمایش چند روز دیگه برو سونو والا😁ببینی کجا لونه کرده الان میشه واقعا؟؟پیداس چیزی؟؟ عشقای میشه برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین ❤