2777
2789
عنوان

جوابمو نداد 😐🙁

1150 بازدید | 14 پست

یکی از دوستانم که خیلی با هم رسمی و مودب صحبت میکنیم ، حتی چندبار بهش هدیه دادم چون براش ارزش قایلم.  ولی کم با هم در ارتباطیم اخرین بارم خیلی خوب حرف زدیم ،حالا با کلی ذوق تولدش تبریک گفتم تو واتس اپ  تو اسمم نیومده ، پیامم سین نکرده ولی ان شده ،صورتم داغ شده بهم برخورده ، به نظرتون چی بگم بهش! ؟ میخام بدونم دلیلی داره این رفتارش 🙁🙁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلا صبر کن یک یا دو روز دیگه بهش بگو

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر

هنوز نخونده دیگه   وقتی خوند جواب میده 

یه درصد فکر کن وقت نداشته یا کس دیگه ای انلاین شده با گوشیش   یا  یادش رفته   بیخیال تو پیامتو دادی و احترامتو گذاشتی 

ناتانائیل ! تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود! در انتظارِ خدابودن؛ ناتانائیل یعنی باور نداشتن اینکه او هم اکنون حضوردارد...

شاید بیکار نبوده خاسته رو فرصت جواب بده یا اینکه حواسش نبوده چتتو پاک کرده یا خیلی مکالمه داشته مال شمارو ندیده باز کنه.یاهم اصلا دلش خاست جوابتو نداده اعصاب نداشته😐

هر چی که خدا بخاد!!خدا که بد نمیخاد!!

شاید دستش بند بوده یکم آنلاین شده رفته نرسیده همه پیاما رو بخونه حتما ج میده وقتی خوند 

چون من خودمم اینطورم گاهی آن میشم ولی کار دارم سریع آف میشم وقت نمیکنم همه پیاما رو بخونم تا سرفرصت میخونم و ج میدم قصد توهین ک ندارم اوتم حتما وفت نکرده ج بده

سلام دوستان عزیز هر سوالی درباره آی وی اف دارید میتونم کمکتون کنم ‌‌‌❤️❤️
شاید دستش بند بوده یکم آنلاین شده رفته نرسیده همه پیاما رو بخونه حتما ج میده وقتی خوند  چون من ...

عزيزم من ظهر تبریک گفتم تا شب کلی وقت داشته تا شبی هم تا هر چی من دیدم ان بود، صد دفعه اونم یه ساعت انلاین بود هر کیم بود بهش بر ميخورد نه فقط من 🙁

عزيزم من ظهر تبریک گفتم تا شب کلی وقت داشته تا شبی هم تا هر چی من دیدم ان بود، صد دفعه اونم یه ساعت ...


خب تولدشه شاید مهمون داره یا چ میکنم کلی حجم پیام صبر کن اگ ج نداد ناراحت شو

سلام دوستان عزیز هر سوالی درباره آی وی اف دارید میتونم کمکتون کنم ‌‌‌❤️❤️
شاید بیکار نبوده خاسته رو فرصت جواب بده یا اینکه حواسش نبوده چتتو پاک کرده یا خیلی مکالمه داشته مال ...

اها دلش نخاسته🤐 ،منم خاستم بدونم دلیلش بپرسم یا نه! همین..

😒

خب تولدشه شاید مهمون داره یا چ میکنم کلی حجم پیام صبر کن اگ ج نداد ناراحت شو

من ک فکر نمیکنم بخاد جواب بده بعد از یک روز..

اره شایدم سرش شلوغ بوده 😐 وقت سر خاروندنم نداشته 😶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز