یکی از دوستانم که خیلی با هم رسمی و مودب صحبت میکنیم ، حتی چندبار بهش هدیه دادم چون براش ارزش قایلم. ولی کم با هم در ارتباطیم اخرین بارم خیلی خوب حرف زدیم ،حالا با کلی ذوق تولدش تبریک گفتم تو واتس اپ تو اسمم نیومده ، پیامم سین نکرده ولی ان شده ،صورتم داغ شده بهم برخورده ، به نظرتون چی بگم بهش! ؟ میخام بدونم دلیلی داره این رفتارش 🙁🙁
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شاید بیکار نبوده خاسته رو فرصت جواب بده یا اینکه حواسش نبوده چتتو پاک کرده یا خیلی مکالمه داشته مال شمارو ندیده باز کنه.یاهم اصلا دلش خاست جوابتو نداده اعصاب نداشته😐
شاید دستش بند بوده یکم آنلاین شده رفته نرسیده همه پیاما رو بخونه حتما ج میده وقتی خوند
چون من خودمم اینطورم گاهی آن میشم ولی کار دارم سریع آف میشم وقت نمیکنم همه پیاما رو بخونم تا سرفرصت میخونم و ج میدم قصد توهین ک ندارم اوتم حتما وفت نکرده ج بده
سلام دوستان عزیز هر سوالی درباره آی وی اف دارید میتونم کمکتون کنم ❤️❤️