2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچ دلیلی نمیتونه داشته باشه حالا اگ اینستا بود ی چیزی

من دوس دارم آدم خوبی باشم متاسفانه زبونم یاری نمیکنه😁...تیکر یکسالگی فندق مامان..مامان جان انشالله بیاد اون روزی که دامادیتو. فارغ التحصیلیتو. موفقیتت تو اون عرصه ای که خودت دوس داری رو ببینیم منو بابایی...خوشگلا یه صلوات مهمونم کنید . بعدش بگید تامنم براتون صلوات بفرستم♥️♥️🥰

واقعا منم برام سواله..دوستم شوهرش نمیزاره..دختر خوببم هست....واتم ک مثل اینستا اینا نیست هرچند  ک زن بخاد کاری بکنه میکنه هر طوری سده

 او دنیا نزدیکه عامو.....قیامت نزدیکتر.....
من تازگی واتساپ نصب کردم.چیز بدی نداره.شاید فکر میکنه عکس خودتو میخوای بذاری؟ مثلا شوهر من از عصبان ...

نه میدونه عکس خودمونمیزارم فقط میگه دوس ندارم

نه میدونه عکس خودمونمیزارم فقط میگه دوس ندارم

به نظرم به حرفش گوش بده.شوهر منم بعداز مدتها گذاشت نصب کنم.الآن بهم میگه اینستا هم نصب کن.

قبل ازدواجمون تلگرام نصب کردم قیامت به پا کرد.اما الآن خودش میگه همه ی برنامه هارو داشته باش.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز