2789
عنوان

کیت

43 بازدید | 0 پست

سلام 

دوستان من ۹موعدمه

۲۲و۲۳ ماه(یعنی روز ۱۳و۱۴دوره ام)آمپول hcg زدم بنظرتون کی ت بزارم ببینم

زوده؟

ازمایش خون بدم نشون میده؟؟

مثبت کاذب نمیده ازمایش خون بخاطر امپول

❤️برای آرامش و موفقیت خودم و اعضای خانوادم دعام کنید از شر فتنه هم دور بمونیم❤️  💙💠🔷عضو گروه آبی🔷💠💙  🧡  شروع کالری شماری ۵ ابان با وزن ۷۶ با گروه نارنجی🧡 ۱۸ ابان ۷۵ کیلو💪هدف نهایی۶۰💪  19 دی وزن 69/۹۰۰ 💪تاریخ 27 دی به هدف اولم 68 رسیدم😍 بعد یک سال حدودا وقفه 16/09/1402 بازم شروع کالری شماری میکنم با وزن۶۹ 😍هدف نهایی 60😍 وزنم تا یلدا 6۸😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792