2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

170 بازدید | 6 پست

بچه ها این تاپیکو قبلا گذاشتم کسی ج نداد. کسی بوده که با وجود فتخ ناف طبیعی زایمان کرده باشه؟؟ من تو نافم یه توده ی کوچیک سینوسی دارم نمیدونم میتونم طبیعی زایمان کنم یا نه. خیلی دوس دارم طبیعی باشم☹️

دکترتون چی گفته؟

ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم! بگذار بگویند غیرمنطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم. تا زمانی که رفتار ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیبی نمی‌زند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی‌ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاش‌های بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته‌اند 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکترتون چی گفته؟

هنوز باهاش صحبت نکردم. راستش هنوز با خودمم روراست نیستم نمیدونم چی دلم میخواد. میخواستم ببینم اگه با وجود فتق میشه طبیعی زایمان کرد یه کم رو خودم کار کنم

وسط درد کشیدنا و معاینه اصلا دلت نمیخواد دیگه طبیعی باشه😁

خیلی دوس دارم واسه میزان دردش یه معادل پیدا کنم😅 اگه بدونم دردش دقیقا چقدره، تکلیفم معلوم میشه

خیلی دوس دارم واسه میزان دردش یه معادل پیدا کنم😅 اگه بدونم دردش دقیقا چقدره، تکلیفم معلوم میشه

دردش خیلی بده طاقت فرساست

خانم هستم نام کاربریم اسم شوهرمه اینقد همتون به کاربری من گیرندید ممنون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز