2777
2789
عنوان

زایمان

176 بازدید | 41 پست

لطفا حساب کنین من ۱۶ خرداد ۹۸ آخرین پریودم بود که سونو دو هفته دیر نشون داد امروز رفتم بهداشت گفت دقیقا۳۳ هفته هستی ولی سونو ۳۰ هفته نشون میده الان میشه شما بگین نظرتون چیه تو بهداشت هم گفت همیشه سونو و پریود فرق دارن 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لقاحت دیر صورت گرفته خانمی سونو قلب و آن تی مهمه از روی اونا حساب کن

دوست گلم میشه برای  سلامتی خانواده ام یه صلوات بفرستی ؟*****|**************یه زحمت دیگه هم برات دارم دوست مهربون نی نی سایتی من میشه سه تا صلوات هم برای سبز شدن دامن بی اولادا بفرستی  میشه گلم؟ انشاءالله همه دوستای منتظرمون به زودی باردار بشن بحق اولاد علی آخه انتظار خیلی سخته من خودم دو سال ونیم انتظار کشیدم انشاءالله هیچ زنی بی اولاد نمونه وهمه ی آبجی های گلم بزودی مامان بشن 
لقاحت دیر صورت گرفته خانمی سونو قلب و آن تی مهمه از روی اونا حساب کن

با اون الان ۳۰ هفته هستم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
باید با دکترت جلو بری تاریخ بهداشت رو ول کن

دکترم گفته ۳۰ هفته 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

دقيقا مثه مني منم آخرين پريودم ١٥ خرداد بود ولي الان ٣٣ هفتمه چطور حساب ميكني كه ٣٠ هفته ميشي نه شما همون ٣٣ هفته اي ديگه. تاريخ زايمانتو كي زدن واسه من طبيعي تاريخ ٢٠ اسفند و سزارين بين ١٠ تا ١٥ اسفند زدن

منم همینطورم فقط سونوم‌جلوتره میگن بستگی به لقاح و رشد جنین داره عزیزم‌طبیعیه

والله الان هم تو بهداشت گفتم سزارین دکتر گفته بود طبیعی هستی 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
با اون الان ۳۰ هفته هستم 

همون درست تره میگن ولی خب دیگه باز از اون ور ۳۷ هفته زایمان طبیعی میکنن دیگه شاید نی نی شمام  زودبیاد یعنی ۳۷-۳۸هفته طبق پ

تاریخ پریود بیاد 

دوست گلم میشه برای  سلامتی خانواده ام یه صلوات بفرستی ؟*****|**************یه زحمت دیگه هم برات دارم دوست مهربون نی نی سایتی من میشه سه تا صلوات هم برای سبز شدن دامن بی اولادا بفرستی  میشه گلم؟ انشاءالله همه دوستای منتظرمون به زودی باردار بشن بحق اولاد علی آخه انتظار خیلی سخته من خودم دو سال ونیم انتظار کشیدم انشاءالله هیچ زنی بی اولاد نمونه وهمه ی آبجی های گلم بزودی مامان بشن 
دقيقا مثه مني منم آخرين پريودم ١٥ خرداد بود ولي الان ٣٣ هفتمه چطور حساب ميكني كه ٣٠ هفته ميشي نه شما ...

واسه من از اول سونو دیر گفت دکتر هم اون طور حساب کرد برام

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سریال بدنام

ساحل3636 | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش