2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب راست میگه همه نمازات خراب میشه نه غسلت صحیح نه وضوت

چرا انقدر سخت میگیرن اخه خوب این مرجعا باید تا الان اجازه اینم میدادن دیگه 😁

هوا خواه توام جانا💜 و میدانم که میدانی..

اگه اهل نمازی این کارو نکن اگه کسی انجام بده وظیفش جبیره است وگرنه تا انجام نداده کار غلطیه چون مانع غسل و وضو 

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

جبیره کن نیتتو

نمیشه چون جبیره مال وقتییه که ضرورت باشه مثلا یه چیزی ناخودآگاه به دستت چسبیده عمدی نبوده اگه بخوای بکنیش پوست دستت هم کنده میشه خیلییییی اذیت میشی.ولی کاشت ناخن اختیاریه و کندنش هم ضر قابل توجه به بدن نداره.

خدایا از عهده شکرت که برآید؟ الحمدلله علی کل نعمه...
اگه اهل نمازی این کارو نکن اگه کسی انجام بده وظیفش جبیره است وگرنه تا انجام نداده کار غلطیه چون مانع ...

من دیروز ژلیش کردم ، جبیره چیه

محال است فرصتی را که حق الهی من است از دست بدهم ،زیرا در حمایت رحمتم ، نه در لوای قانون 
این چیه واقعا میشه

ن بابا جبیره برا وقتیه ک ادم ناچاره ن برا وقتی ک عمدا برا خودش ناخن گذاشته

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

اینجوری که مرجع تقلیدا میگن نه قبول نیست 

خوب اینجوری که خیلی بده بابا آدم دوست داره ناخن هاشو درست کنه ،

محال است فرصتی را که حق الهی من است از دست بدهم ،زیرا در حمایت رحمتم ، نه در لوای قانون 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز