meygolpm مدیر استارتر عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 232 عنوان زندگی در ترکیه 283 بازدید | 27 پست سلام من قصد دارم برم ترکیه زندگی کنمدوستانی که ساکن اوجا هستن راضی هستین؟ بیاین یه کم از شرایط زندگی اونجا بگین.دوستانی هم که اطلاعات دارن لطفا بیاین بگین .مررررسی 1398/11/02 | 23:48 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ghatele_patil عضویت: 1397/12/17 تعداد پست: 1445 مگه میشه از اینجا دور بودو قشنگ نبود؟؟پسر داییم اونجا و عالیه... 1399/9/9 آرزو میکنم هیچ تاپیک حس ششمی نباشد
meygolpm مدیر استارتر عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 232 بجای ترکیه برو نروژ 🤩🤩🤩🤩🤩 عزیزم اقامت گرفتن سخته.نیست؟
مامانیک عضویت: 1397/04/04 تعداد پست: 31415 منم همچین تاپیکی زدم جواب نگرفتم، مخصوصا در مورد اینکه چیا ببرم اونجا که پیدا کردنش سخته ☘️⚖️تعادل قانون طلایی زندگی ⚖️☘️
عارفه۲۱ عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 335 فقط میدونم اونجام مث اینجا تورم داره ولی ب شدت اینجا نیس. زنای سیگاری هم زیاد داره😐با چشم خودم دیدم
ghatele_patil عضویت: 1397/12/17 تعداد پست: 1445 بجای ترکیه برو نروژ 🤩🤩🤩🤩🤩 اخ گفتی...❤ 1399/9/9 آرزو میکنم هیچ تاپیک حس ششمی نباشد
مامان_خانم3 عضویت: 1395/02/17 تعداد پست: 17363 ما قرار بود بریم ترکیه حتی شوهرم اکسپت کاری گرفت ولی در نهایت پشیمون شدیم چون نمی ارزید و منم طاقت دودی مامانم اینا رو نداشتم
meygolpm مدیر استارتر عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 232 مگه میشه از اینجا دور بودو قشنگ نبود؟؟ پسر داییم اونجا و عالیه... کدوم شهره؟چن وقته اونجاس؟ اونجا تونست راحت شغل پیدا کنه؟
salonbeauty عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 325 اخ گفتی...❤ نروژ و سوئد و دانمارک و فنلاند جزو کشورای زیبای اسکاندیناوی ان
meygolpm مدیر استارتر عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 232 ما قرار بود بریم ترکیه حتی شوهرم اکسپت کاری گرفت ولی در نهایت پشیمون شدیم چون نمی ارزید و منم طاقت د ... چرا نمی ارزید؟
salonbeauty عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 325 عزیزم اقامت گرفتن سخته.نیست؟ باید سختی بکشی تا بگیری نروژ کشور خوبیه برای اقامت و کار
meygolpm مدیر استارتر عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 232 باید سختی بکشی تا بگیری نروژ کشور خوبیه برای اقامت و کار خب کیس مناسبی ندارم برای اقامت نروژ😭😭😭😭
salonbeauty عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 325 خب کیس مناسبی ندارم برای اقامت نروژ😭😭😭😭 زبان انگلیسی بلدی؟
ghatele_patil عضویت: 1397/12/17 تعداد پست: 1445 کدوم شهره؟چن وقته اونجاس؟ اونجا تونست راحت شغل پیدا کنه؟ در جریان نیستم کجاشهباشگاه داره اونجافقط عید و تابستان میاد ایران 1399/9/9 آرزو میکنم هیچ تاپیک حس ششمی نباشد