2777
2789

قالیشویی ونک خیلی عااالیه کارش.

برادر شوهر من سرویسکار قالیشویه توی خیلی از قالیشویه ها کار کرده توی اونا فقط قالیشویی ونک خوبه چون کارخونش مستقله و عضو معتبر و قدیمی اتحادیست کارشم خیلی تمیزه من خودم و اطرافیانمون همیشه فرشامونو میدیم قالیشویی ونک همه جای تهرانم سرویس داره چند تا از شماره هاشو میذارم.۸۸۶۴۲۲۱۲       ۲۲۹۰۲۵۴۵

۷۷۹۰۵۸۶۳

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قالیشویی دریا محشره 

من فرشامو روشن خریده بودم بعدازتولد دخترم خیلی کثیف شده بود به سفارش یکی از اقوام فرشامو دادم قالیشویی دریا امروز تحویل دادن خیلی راضییی بودم بنظرم اینجا بدید کارشون خوبه اینم شمارش   ۷۷۱۹۱۷۲۴

قالیشویی ونک خیلی عااالیه کارش. برادر شوهر من سرویسکار قالیشویه توی خیلی از قالیشویه ها کار کرده تو ...

منم فرشامو دادم خیلی تمیز و صاف شده اخه پارسال دادم یه قالیشویی متفرقه فرشامو چروک کرد.من که خیلی راضیم از خدمات خوب قالیشویی ونک

ممنون که قالیشویی اندرزگوو را معرفی کردید منم فرشهای دستی وماشینی رابهشون دادم امروز برام اوردن ازشستشوی تمیز وتحویل به موقه واقعا راضیم وازهمه مهمتر بسیار منصف کاملامعقول وبدون هرگونه هزینه تراشی غیر واقعی که اکثر ارایه دهندگان انجام میدن من که دیکه مشتریشون شدم به همه هم پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده امتحان کنن کارشون خیلی عاااااای اینم تلفونش  22977030

من قالیشویی زعفرانیه رو معرفی میکنم.

چند روز پیش به توصیه یکی از همسایه هام فرشای ماشینی و دستبافت گرون قیمتی رو دادم به قالیشویی زعفرانیه دیروز برام اوردن خیلی راضیم از کارشون.

چون خیلی مودب بودند و به موقع وبا کیفیت و هزینه خوب کار رو انجام دادند دلم نیومد معرفیشون نکنم.

من قبلا فرشامو همیشه برای شستشو میدادم گل ابریشم کارش بد نبود ولی قیمتاشون خیلی بالاست زعفرانیه کارش عالی قیمتاشونم نصف گل ابریشم بود.

اینم تلفنش .۲۲۰۵۶۳۳۷        ۸۸۳۷۰۸۶۳

۷۷۹۰۱۷۸۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز