2777
2789
عنوان

کمکککک

131 بازدید | 16 پست

دوستان من در دوران شیردهی هستم و دو ماهه زایمان کردم

الان میخوام یه قرص اورژانسی برای جلوگیری بخورم اما نمیدونم چی باید بگیرم از داروخونه

تا حالا اصن قرص جلوگیری نخوردم

الان شما تجربشو دارین یا میدونین که در شیردهی برای فقط یه بار و اورژانسی چه قرصی برای جلوگیری میشه مصرف کرد؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من یبار رفتم داروخونه ماه پیش ک اورژانسی بگیرم گفتم‌شیر میدم نداد...گفت هم رو بچت تاثیرت داره چون قرص هورمونیه

همم اینکه ممکنه پریودت کنه...هیچی ندادن😓

به دستان خدا خیره شدم ، معجزه دیدم🤩
گفتم.گفتن نمیدونیم تو شیردهی چیه باید دکتر تجویز کنه

یکبار اورژانسی عوارضی برای بچه نداره، اگه بخواد مرتب مصرف بشه داروی پروژسترون میدن فکر کنم ،در ضمن قرص اورژانسی رو اگه بلافاصله بخوری اثر داره نذار ۲۴ ساعت بگذره

 
آخه من شنیدم میگن تو شیردهی احتمال بارور شدن بیشتره

نه برعکس گفتن

احتمال بارداری در شیردهی خیلی کمتره

قدیما کلا میگفتن شیردهی خودش راه پیشگیری هست

ولی مواردی مشاهده شده ک حاملگی اتفاق افتاده

ولی در ماه‌های اول بخصوص دوسه ماه اول احتمالش تقریبا صفره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز