2777
2789
عنوان

به نظرتون

150 بازدید | 16 پست

خونه مامانم ده دقیقه با خونه ما فاصله داره پیاده بلند خونه رو جمع کنم برم اونجا صبحونه بخورم یا بگیرم بخابم امشب نتونستم بخابم شوهرم رفت سر کار شما جای من بودین چیکار میکردین جاهای خواب و اینا رو جمع کنم برم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه دیگه نظرسنجی نمیخواد ، خودت دوست داری و دلت تنگه برو ، خوابت میاد بخواب . 

هم خوابم میاد هم دوس دارم برم اونجا بخوابم بعد صبحانه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
برو پيش مامانت صبحانه بخور اونجاهم يكم بخواب تاميتوني استفاده كن از بودنشون

مرسی گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

من که خونه مامانم طبقه ی بالاست ... حوصله ندارم پله ها رو برم بالا ... ترجیح میدم تخت بخوابم عصر برم سری بهشون بزنم

خدایا بابت هدیه های قشنگت ممنونم ، خودت مراقبشون باش ، به خودت سپردمشون   ((  الحمدالله رب العالمین ))  

پیش  مامانت 

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔
من که خونه مامانم طبقه ی بالاست ... حوصله ندارم پله ها رو برم بالا ... ترجیح میدم تخت بخوابم عصر برم ...

نه من از وقتی باردارم تقریبا هر روز می رم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
نه من از وقتی باردارم تقریبا هر روز می رم 

منم بخاطر بارداریم سخته هی پله ها رو برم بالا و بعد اینکه زیاد از بوی خونشون خوشم نمیاد اینه که زیاد نمیرم ... بیشتر مامانم میاد پیشم تا من برم پیششون ... 

خدایا بابت هدیه های قشنگت ممنونم ، خودت مراقبشون باش ، به خودت سپردمشون   ((  الحمدالله رب العالمین ))  
خوشبحالتون که انقد نزدیکین به هم . 

اره واقعا من 320کیلومتر از مامانم فاصله داریم الان 35 هفتمه از27 هفتگی دیگه مامانم وندیدم ارزومه تو شهرشون بودم نزدیکم بود یکم بهم میرسید

تمام هستی ام برای تو دلت فقط براااااای من.... مهرسامم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز