2777
2789
عنوان

تب دارم...😢

58 بازدید | 4 پست

استامینوفنم خوردم نیومده پایین.سرماخوردم.  

از درون عین کوره شدم😥 تو شیردهی ام هستم هر چیزی نمیتونم مصرف کنم

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 

احتمالاعفونت داری بایددرمانش کنی شیاف استامینوفن بزار

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
احتمالاعفونت داری بایددرمانش کنی شیاف استامینوفن بزار

دکترم نرفتم ازبس پنی سیلین ها و داروها تقلبی و چینی شدن میترسم 

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکترم نرفتم ازبس پنی سیلین ها و داروها تقلبی و چینی شدن میترسم 


منم دوبارهمینجور تب کردم هرچی استامینوفن خوردم خوب نشدم قرص سفالکسین توخونه داشتیم خوردم چندساعت بعدش تبم ازبین رفت

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
منم دوبارهمینجور تب کردم هرچی استامینوفن خوردم خوب نشدم قرص سفالکسین توخونه داشتیم خوردم چندساعت بعد ...

ندارم این قرصو . انگار وسط جهنمم انقدر گرممِ

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز