سلام خواهر من خوابگاهیه و میگه هم اتاقیش گوشیشو برای اذان صدای اذان میزاره اما بیدار نمیشه و صداش خواهر منو بیدار میکنه و تا صبح خوابش نمیبره
قبلا انجام دادن خواهرم تذکر داده که صدا رو میشنوید بیدار شید قطع کنید اونا ی مدت قبول کردن اما جدیدا سر قضیه ای که اصلا به خواهر بیچاره من ربطی نداشت اینا باهاش لج کردن که ما نمیتونیم بخاطر تو نماز نخونیم و کلی متهمش کردن درحالیکه آبجیم میگه اینا اصلا بلند نمیشن برا نماز
آبجی منم خیلی مظلومه دلم براش کبابه چی بگه باهاش لج بدتر نکنن و خودشونو درست کنن؟