2777
2789
عنوان

چه دعاییه

97 بازدید | 9 پست

سلام خانماچندتاازشمادوستان ب من گفتید یه دعایی توی مفاتیح هست ک واسه پسردارشدن بایدبخونم ولی اسم اون دعاچیه الان هرچی نگاه میکنم نیست میشه کمکم کنید

💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کیتو من استفاده نکردم به نظرم باید گرمی جات بخوری. از دکترت بپرس تو نت هم هست رعایت کنی میشه 

ب دکترم گفتم ولی چون تنبلی دارم گفته بایدجلوگیری نکنی تاهروقت بارداربشی ولی چون میخوام بچه ام اگ خداخواست پسربشه گفتم ببینم دعایی هست 

💔
 دیگه پسر و دختری به جلوگیری ربط نداره. ولی چه فرقی مییکنه سالم و صالح باشه

آخ دختردارم میخوایم ی دونه ام بیارم ودیگ بسه چون خیلی ازجاری وبرادرشوهرحرف میشنوم میگن تودخترزایی 

💔
وا مگه هنوزم از این حرفا میزنن😐😐 برادرشوهرت چه پررو ببخشیدا

بله عزیزم میگ شانس منه شوهرم میگ پسرباشه نمیخوام بایدسه تادختربیاری چون خیلی دختردوس داره ولی اونا....😞

💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792