نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 عنوان چه دعاییه 97 بازدید | 9 پست سلام خانماچندتاازشمادوستان ب من گفتید یه دعایی توی مفاتیح هست ک واسه پسردارشدن بایدبخونم ولی اسم اون دعاچیه الان هرچی نگاه میکنم نیست میشه کمکم کنید 💔 1398/10/30 | 12:34 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
"_اریحا_" عضویت: 1390/05/28 تعداد پست: 26916 😑 وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم ، که در طریقت ما کافریست رنجیدن ....
قرمزکلاه عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 411 دعا رو دیده بودم علاوه بر اون رعایت غذایی هم انجام بده.تو نت بزن دعا برا پسر دار شدن
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 دعا رو دیده بودم علاوه بر اون رعایت غذایی هم انجام بده.تو نت بزن دعا برا پسر دار شدن فقط دارم کیت استفاده میکنم رژیم غذایی ندارم 💔
قرمزکلاه عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 411 فقط دارم کیت استفاده میکنم رژیم غذایی ندارم کیتو من استفاده نکردم به نظرم باید گرمی جات بخوری. از دکترت بپرس تو نت هم هست رعایت کنی میشه
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 کیتو من استفاده نکردم به نظرم باید گرمی جات بخوری. از دکترت بپرس تو نت هم هست رعایت کنی میشه ب دکترم گفتم ولی چون تنبلی دارم گفته بایدجلوگیری نکنی تاهروقت بارداربشی ولی چون میخوام بچه ام اگ خداخواست پسربشه گفتم ببینم دعایی هست 💔
قرمزکلاه عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 411 ب دکترم گفتم ولی چون تنبلی دارم گفته بایدجلوگیری نکنی تاهروقت بارداربشی ولی چون میخوام بچه ام اگ خدا ... دیگه پسر و دختری به جلوگیری ربط نداره. ولی چه فرقی مییکنه سالم و صالح باشه
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 دیگه پسر و دختری به جلوگیری ربط نداره. ولی چه فرقی مییکنه سالم و صالح باشه آخ دختردارم میخوایم ی دونه ام بیارم ودیگ بسه چون خیلی ازجاری وبرادرشوهرحرف میشنوم میگن تودخترزایی 💔
قرمزکلاه عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 411 آخ دختردارم میخوایم ی دونه ام بیارم ودیگ بسه چون خیلی ازجاری وبرادرشوهرحرف میشنوم میگن تودخترزایی&nb ... وا مگه هنوزم از این حرفا میزنن😐😐 برادرشوهرت چه پررو ببخشیدا
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 وا مگه هنوزم از این حرفا میزنن😐😐 برادرشوهرت چه پررو ببخشیدا بله عزیزم میگ شانس منه شوهرم میگ پسرباشه نمیخوام بایدسه تادختربیاری چون خیلی دختردوس داره ولی اونا....😞 💔