2777
2789
عنوان

چرا شب ک میشه....

131 بازدید | 10 پست

چرا شب ک میشه میخام بخابم پاهام انگار تو تنوره انقد داغ میشن آخه چرا؟ همش باید از پتو بیرون باشن بعضی وقتا دلم میخاد بزارمشون تو آب یخ

⚘سپاس از خدا⚘

خوشبحالت 

برای من قندیل و کوه یخه

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   

منم بیشترمواقع تب داره پاهام و درد میکنه

اولین عشقم شوهرم💞آخرین عشقم پسرم💞خدایاواسم تاهمیشه حفظشون کن😍آمین....کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خرکیه‌‌...میشه واسه رسیدن ب هدفم ی صلوات بفرستین🥰🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز