2777
2789
عنوان

نی نی یار

187 بازدید | 12 پست

نی نی یار میشه اکانت قبلیم برگردونین🙄😭😭بهش عادت داشتم😭😭😢😢😢

کاربریمم dokhe بود😭😭😢لطفا ☹

@نی_نی_یار_5  

@نی_نی_یار_3  

@نی_نی_یار_شب  

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."
عه چیشدی تو؟؟؟؟

ترکیدم😐😂

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو همون سونیایی؟؟؟

بلی 

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."

عه دخه تو هستی خیلی دوسش داشتم

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

عه دخه تو هستی خیلی دوسش داشتم

اره مرسیییی❤❤

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."
ترکیدم😐😂

فمیدم اینو😐😐😐

میگم چیشد ترکیدی😒

راستشو بگو بحث بنزین و ترامپ و روحانی و رهبر و سردار و گرونی اینارو کردی؟😐😐😐😐😂😂😂😂

یه مازندرانی باتعصب😎🙌                               امضا ندارم انگشت میزنم😐☝🔵
فمیدم اینو😐😐😐 میگم چیشد ترکیدی😒 راستشو بگو بحث بنزین و ترامپ و روحانی و رهبر و سردار و گرونی ا ...

😂😂بنزین😐☹

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."
😂😂بنزین😐☹

اخ🤦‍♀️

@نی_نی_یار_5 عزیزم ایشون کاربرخوبیه شیطون گولش زده😁 دیگ تکرار نمیکنه کاربریشو برگردونین🙏🙏🙏💖💖💖

یه مازندرانی باتعصب😎🙌                               امضا ندارم انگشت میزنم😐☝🔵
اخ🤦‍♀️ @نی_نی_یار_5   عزیزم ایشون کاربرخوبیه شیطون گولش زده😁 دیگ تکرار نمیکنه کاربریشو بر ...

مخسییی🤩😍

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."
متاسف یاش تا اموراتت بگذره این کارا چیه یکی گفته همونجا بگوو بهش تاپیک میزنی☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹

شما؟🙄شما که اموراتت تو فضولی و داره میگذره 😂😂دوست داشتم تاپیک بزنم شما چی کاره ای جالب من نامم نبردم ولی گویا بهتون برخورد😂😂

"- تلخه... "                                                        +"چی؟"                                                          "لبخندت!"                                                              +"از کی تا حالا لبخندای منو مزه مزه میکنی!؟"               -"از وقتی که نتونستم نسبت به انحنای لبات بی تفاوت باشم."
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز