نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 عنوان عکسسسس رنگی😪 188 بازدید | 44 پست کیا گرفتن ؟ شنیدم خیلی درد داره درسته ؟ 1398/10/28 | 23:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1100226222 عضویت: 1398/04/19 تعداد پست: 5770 درد دارهاما قابل تحملهالانم میگن بی حس میکنن مادرشدنم آرزوست 😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم
خورشیدماه عضویت: 1398/03/06 تعداد پست: 1576 درد داره اما قابل تحمله الانم میگن بی حس میکنن بله درسته بی حسی
ماماندخملک عضویت: 1396/08/18 تعداد پست: 15053 قابل تحمله.مثل درد پریودیه شدید.تحمل کنی میگذره. به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
1100226222 عضویت: 1398/04/19 تعداد پست: 5770 بله درسته بی حسی خو دیگ اصلا درد نداره مادرشدنم آرزوست 😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم
بهار۷۴۷۴ عضویت: 1398/05/08 تعداد پست: 8461 مناره درد داره خعلی هم برا من درد داشت مث زایمان بودبرو جایی پیدا کن ک با بی حسی انجام بدن منه خر بی تجربه بودم فرتی رفتم عکس گرفتم بدون بی حسی😢 سلام ملیکم
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 درد داره اما قابل تحمله الانم میگن بی حس میکنن واقعا بی حس میکنن ؟ شما خودتون عکس رنگی انداختین ؟ چقد بعدش باردار شدین ؟
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 من مایعی ک میریزه داخل رحمدسوزشش زیاده من رفتم اهواز تا چه حد ؟ 😥
مامان_ابوالفضل19 عضویت: 1393/03/21 تعداد پست: 392 قابل تحمله فقط استرس نداشته باش و خودتو سفت نگیر تدبیر کند بنده و تقدیر نداند/تدبیر به تقدیر خداوند نماند💓
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 من مایعی ک میریزه داخل رحمدسوزشش زیاده من رفتم اهواز عزیزم چقد بعد عکس رنگی باردار شدی ؟
1100226222 عضویت: 1398/04/19 تعداد پست: 5770 واقعا بی حس میکنن ؟ شما خودتون عکس رنگی انداختین ؟ چقد بعدش باردار شدین ؟ هنو نشدمچون مشکل از خودم نبودانشالا ک تو میشی مادرشدنم آرزوست 😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 قابل تحمله. مثل درد پریودیه شدید. تحمل کنی میگذره. دردش چقد طول میکشه ؟ شما بعدش باردار شدی ؟
خورشیدماه عضویت: 1398/03/06 تعداد پست: 1576 عزیزم چقد بعد عکس رنگی باردار شدی ؟ من تازه انجام دادم هیچ مشکلی ندارممگه بعد عکس رنگی باردار میشن؟