2777
2789
عنوان

پلیس فتا

438 بازدید | 23 پست

پارسال یه خواستگار داشتم همه چی اوکی بود منتها خودش دبه کرد.سر مهریه میگفت مهرتو بنداز تا بیام خواستگاریت .انگار من دعوتنامه براش فرستاده بودم.منم گفتم جوابم منفیه.الان یکساله سیریش شده مث کنه هم محل کارم مزاحم میشه هم تماس میگیره.و مسئله مهمتر اینکه پنج شش تا پیج اینستا به اسمم زده و تمام خانوادم و دوستام رو فالو کرده و عکسای من و خواهرمو میذاره توش.جدیدا هم تو پیج جدیدی که زده یه چرت و پرتایی مینویسه که ابروریزیه

بهم گفتن پلیس فتا شکایت کن.من اهل دادسرا و اینا نیستم.آیا به نتیجه میرسه با فتا؟ 

کسی تجربه شکایت به فتا داشته؟

برای حاجت رواییم صلوات به امام زمان بفرستید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عجب ادم عوضی ایه اتفاقا واسه اینا بایذ تا تهشووووووووو پیگیری کرد پدرشونو دراورد هرچقدم که بدوبدو دا ...

به برادرش زنگ زدم گفتم.گفت برو شکایت کن.بعد از چنددقیقه زنگ زد گفت پونزده میلیون بدهی بهش داری پرداخت کن بعد شکایت کن.من😐😐😐😐شدم

برای حاجت رواییم صلوات به امام زمان بفرستید
اره پدرشو درمیارن برو دنبالش فردا یکی بهتر بیاد خواستگاریت باور نمیکنه به خاطر اینکه حوصله نداشتی ...

اخه آدم سالم این کارو نمیکنه.این واقعا مشکل روانی داره

برای حاجت رواییم صلوات به امام زمان بفرستید

باید حضوری بری پلیس فتا شکایت کنی

قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُﺑﮕﻮ: ﺍﻱ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﻳﺶ ﺗﺠﺎﻭﺯ [ﻭ ﺳﺘﻢ] ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﻮﻣﻴﺪ ﻧﺸﻮﻳﺪ. ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻱ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 

اره نتیجه میده یکی از اقوام ما همچین مشکلی واسش پیش اومد ی آشنا داشتن تو پلیس فتا بهش زنگ زدن اون خودش حل کرد اینا یبارهم جای نرفتن

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
اخه من اصلا اهل دادگاه و شکایت نیستم میترسم

اخه آنلاین فقط گزارش میگیرن ب درد نمیخوره

برا تنظیم شکایت نامه حتمن باید حضوری بری 

قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُﺑﮕﻮ: ﺍﻱ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﻳﺶ ﺗﺠﺎﻭﺯ [ﻭ ﺳﺘﻢ] ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﻮﻣﻴﺪ ﻧﺸﻮﻳﺪ. ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻱ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 
اره نتیجه میده یکی از اقوام ما همچین مشکلی واسش پیش اومد ی آشنا داشتن تو پلیس فتا بهش زنگ زدن اون خو ...

خب درهرصورت برای نرفتن منم باید آشنا داشته باشم

برای حاجت رواییم صلوات به امام زمان بفرستید
به برادرش زنگ زدم گفتم.گفت برو شکایت کن.بعد از چنددقیقه زنگ زد گفت پونزده میلیون بدهی بهش داری پرداخ ...

چرا بهش بدهکاری؟

بعدم میخواید شکایت کنید هیچوقت به طرف مقابل اطلاع ندید.

خون چکید از شاخ گل، باد بهاران را چه شد؟

خب درهرصورت برای نرفتن منم باید آشنا داشته باشم

فک نکن لازم باشه ک زیاد برید یبار برید شرایط توضیح بدین خودشون پیگیرمیشن

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
چرا بهش بدهکاری؟ بعدم میخواید شکایت کنید هیچوقت به طرف مقابل اطلاع ندید.

نه بابا اون جون به عزراییل نمیده بعد من بدهی به اون داشته باشم???😆😆😆

برای حاجت رواییم صلوات به امام زمان بفرستید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نظرتون چیه

rozaya | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز