2777
2789
عنوان

کلومیفن

243 بازدید | 25 پست

بچه ها من کلومیفن دارم میخورم شبی دوتا مشکلیم ندارم از لحاظ رحمی...برای دوقلویی  

ب نظرتون مشکل برام بوجود میاد

ولی امپولم نداد 

روشی هست بدون امپول تخمک ازاد شه یاازکجابفهمیم ازاد قراربشه و کی نزدیکی باشه هرکی اطلاع داره بگه توروخدا

الهى گاهى نگاهى

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن دوستم گفت سه قلو داره ولی امپولم نزد

اشتباه میکنی سرخود مصرف نکن واکنش هر بدن متفاوته ممکنه دوستت توی فامیلشون سابقه ی چند قلو زایی زیاد بوده یا مشکل داشته قبلش داروی دیگه مصرف کرده این داروهای هورمونی عوارض زیاد داره 

گورستان ها پر از افرادی است که روزی گمان میکردند چرخ دنیا بدون آن ها نمیچرخد
اشتباه میکنی سرخود مصرف نکن واکنش هر بدن متفاوته ممکنه دوستت توی فامیلشون سابقه ی چند قلو زایی زیاد ...

سر خود مصرف کردی اونم دوتا؟مگه خودتو نمیخای😕

واسه مادر شدنم یه صلوات بفرست لطفا🙇
به منم امپول ازاد سازی نداد گفت چون پریودت منظمه احتیاجی نداری،و گفت از یه شب قبل تخمک گذاری تا پنج ...

تخمک گذاری کی میشه اخه من ی بار باردارشدم سقط شد بارداریم روز تخمک گذاریم نبود دوسه روز بعد پریودیم بود 

الهى گاهى نگاهى
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792