2789

هعی🤧🤧🤧🤧🤧

😍ما قدبلندا واژه ای به نام "این" نداریم چون از  ارتفاعی که ما نگاه میکنیم همه چی "اونه"😍😁آقایوننننننن داداشام،گوفته باشم،اینجه باس ماس.. یعنی کلش باس ماس. این تاپیک  و اون تاپیک لایک و کامنت ماس ماس.یعنی سااایت کلوهومش ماس ماس.. آبجیا فدا مدا  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یاد خودم افتادم ک بیبی میزدم قلبمممم وایمیساد.همیشم منفی....ولی یکسان نماند حال دوران غم مخور

🌸🌸🌸😍خدای مهربونم من این فرشته ی زیبا رو از کرم و لطف تو دارم پس خودت حافظش باش😍🌸🌸🌸

برا من دوتا مدیکور بعد 10 دقیقه هاله انداختن اما یدونه وادندفو زدم منفی بود نميدونم برم از یا بازم میخوره تو ذوقم

بهترین روز زندگیم روزیه که به عشقم بگم بابا شده . از بهمن ۹۷ منتظرم. روز ۱۴۰۰/۲/۹ خدا برامون معجزه کرد و به عشقم خبر بابا شدنش رو دادم.نی نی من ۱۴۰۰/۴/۴ قلب نی نی من از حرکت وایساد و من همچنان منتظرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792