2777
2789
عنوان

واکسن یک سالگی

55 بازدید | 8 پست

سلام.دخترم شنبه سرماخورده بود بردمش دکتر.و امروز یه کم بهتره و تب دیگه نداره.فردا واکسن یه سالگیش باید بزنم.به دکتر گفتم گفت اگه تب نداره ببرش.ولی دو دلم..چی کار کنم

واکسن یه سالگی خیلی سبکه.فقط همون موقع تزریق بچه اذیت میشه.بعدش تب و درد نداره.خب اگه تب نداشت مسئول واکسن براش میزنه دیگه

ادب و شعور مثل عطره...ما واسه خودمون استفاده میکنیم ولی دیگران هم ازش لذت میبرن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واکسن یک سالگی خیلی سبکه زیاد سخت نیست حتی سرناخوردگی بدون تب هم میگن ایراد نداره ولی اگه تازه فردا تولدشه ومیخای ببری برای اطمینان یکم صبر کن 

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن

واکسن رو میتونی دیرتر هم بزنی اگه میخای حالش بهتر بشه.ب من گفته بودن تا یه ماه بعد از وقتش هم وقت داری بزنی.ولی زودتر از تاریخش اصلا نمیزنن

ادب و شعور مثل عطره...ما واسه خودمون استفاده میکنیم ولی دیگران هم ازش لذت میبرن.
واکسن یک سالگی خیلی سبکه زیاد سخت نیست حتی سرناخوردگی بدون تب هم میگن ایراد نداره ولی اگه تازه فردا ...

 اخه مسوول یهداشت میگه رفت تا بیست روز دیگه واکسن بعدی رو باز کنم..موندم

 اخه مسوول یهداشت میگه رفت تا بیست روز دیگه واکسن بعدی رو باز کنم..موندم

واقعا؟؟؟مگه چه شهری هستین؟؟؟کوچیکه؟حالا اگه یکی سه روز دیگه تولد بچش باشه باید ۱۷ روز صبر کنه یهو اون موقع سرملخورده باشه.یکم عجیبه.به هرحال یزن عزیزم یکسالگی اصلا واکسنش نه تب داره نه درد نهایتش اینه دختر شما یکم تب کنه که اونم فکر نکنم بهتر اینه وه ۲۰ روز صبر کنی شاید اون موقع خدای نکرده دوباره مریض باشه

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن
واقعا؟؟؟مگه چه شهری هستین؟؟؟کوچیکه؟حالا اگه یکی سه روز دیگه تولد بچش باشه باید ۱۷ روز صبر کنه یهو او ...

اره عزیزم کوچیکه...دعا کنید چیزی نشه.میبرمش فردا..ممنون از راعنماییت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز